Trotse medewerkers GVB werven technisch talent

- Bureaus
- 4 jun 2025 @ 08:33
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jun 2025 @ 08:33
- Kel Koenen
GVB Amsterdam is deze week gestart met de nieuwe wervingscampagne Alle techniek aan boord, gericht op het aantrekken van technisch talent.
Met deze campagne positioneert het vervoersbedrijf zich nadrukkelijk als technische werkgever, uniek in Nederland doordat het de volledige technische keten – van onderhoud en engineering tot eigen spoorproductie – onder één dak heeft.
‘Voor techneuten is GVB echt een snoepwinkel: er is enorm veel te kiezen en te ontdekken’, zegt Renske Roes, senior adviseur arbeidsmarktcommunicatie bij GVB. De campagne moet vooral de bekendheid van GVB als werkgever binnen de techniek vergroten.
Bekijk de commercial hieronder:
De campagne is ontwikkeld door employer branding bureau Workstuff en draait om de trots en bevlogenheid van echte GVB-medewerkers, die ook het gezicht van de campagne vormen. ‘De bevlogenheid en trots van alle medewerkers straalt ervan af in alle beelden’, stelt creatief directeur Sander van de Vlasakker.
Met een full funnel mediastrategie, opgezet in samenwerking met Bluewave, worden vier technische doelgroepen aangesproken: van reparatie en onderhoud tot data & IT. ‘GVB heeft alles in huis voor technisch talent’, zegt Danique Tijssen van Bluewave. ‘Samen zorgen we dat deze boodschap landt bij precies de juiste mensen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- JongeHonden kopen geen Cannes-tickets en organiseren Gap Year
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
- War Child activeert voorbijgangers met doneerbushokje op...
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison met influencermarketing...
Laatste Nieuws
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten... 05-06-2025
- Trotse medewerkers GVB werven... 04-06-2025
- Drie Nederlandse nominaties op... 04-06-2025
- Digitale Museumkaart krijgt frisse... 03-06-2025
- Odido roept op: ‘Gebruik je stem’03-06-2025
- Intertoys brengt dino’s tot leven... 02-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management