Trotse medewerkers GVB werven technisch talent

Trotse medewerkers GVB werven technisch talent
  • Bureaus
  • 4 jun 2025 @ 08:33
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

GVB Amsterdam is deze week gestart met de nieuwe wervingscampagne Alle techniek aan boord, gericht op het aantrekken van technisch talent.

Met deze campagne positioneert het vervoersbedrijf zich nadrukkelijk als technische werkgever, uniek in Nederland doordat het de volledige technische keten – van onderhoud en engineering tot eigen spoorproductie – onder één dak heeft.

‘Voor techneuten is GVB echt een snoepwinkel: er is enorm veel te kiezen en te ontdekken’, zegt Renske Roes, senior adviseur arbeidsmarktcommunicatie bij GVB. De campagne moet vooral de bekendheid van GVB als werkgever binnen de techniek vergroten.

Bekijk de commercial hieronder:



De campagne is ontwikkeld door employer branding bureau Workstuff en draait om de trots en bevlogenheid van echte GVB-medewerkers, die ook het gezicht van de campagne vormen. ‘De bevlogenheid en trots van alle medewerkers straalt ervan af in alle beelden’, stelt creatief directeur Sander van de Vlasakker.

Met een full funnel mediastrategie, opgezet in samenwerking met Bluewave, worden vier technische doelgroepen aangesproken: van reparatie en onderhoud tot data & IT. ‘GVB heeft alles in huis voor technisch talent’, zegt Danique Tijssen van Bluewave. ‘Samen zorgen we dat deze boodschap landt bij precies de juiste mensen.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken