Trotse medewerkers GVB werven technisch talent

- Bureaus
- 4 jun 2025 @ 08:33
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jun 2025 @ 08:33
- Kel Koenen
GVB Amsterdam is deze week gestart met de nieuwe wervingscampagne Alle techniek aan boord, gericht op het aantrekken van technisch talent.
Met deze campagne positioneert het vervoersbedrijf zich nadrukkelijk als technische werkgever, uniek in Nederland doordat het de volledige technische keten – van onderhoud en engineering tot eigen spoorproductie – onder één dak heeft.
‘Voor techneuten is GVB echt een snoepwinkel: er is enorm veel te kiezen en te ontdekken’, zegt Renske Roes, senior adviseur arbeidsmarktcommunicatie bij GVB. De campagne moet vooral de bekendheid van GVB als werkgever binnen de techniek vergroten.
Bekijk de commercial hieronder:
De campagne is ontwikkeld door employer branding bureau Workstuff en draait om de trots en bevlogenheid van echte GVB-medewerkers, die ook het gezicht van de campagne vormen. ‘De bevlogenheid en trots van alle medewerkers straalt ervan af in alle beelden’, stelt creatief directeur Sander van de Vlasakker.
Met een full funnel mediastrategie, opgezet in samenwerking met Bluewave, worden vier technische doelgroepen aangesproken: van reparatie en onderhoud tot data & IT. ‘GVB heeft alles in huis voor technisch talent’, zegt Danique Tijssen van Bluewave. ‘Samen zorgen we dat deze boodschap landt bij precies de juiste mensen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
Laatste Nieuws
- Hibou lanceert innovatiehub Hibou/x... 19-06-2025
- KLM lanceert nieuw werkgeversmerk... 19-06-2025
- KFC kiest voor lokale kracht met... 18-06-2025
- [onderzoek] Bijna helft van... 18-06-2025
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation