Leroy van den Berg nieuwe hoofdredacteur Men’s Health
.jpg)
- Algemeen
- 4 jun 2025 @ 11:03
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Personalia
- 4 jun 2025 @ 11:03
- Imke Walenberg
Leroy van den Berg is benoemd tot hoofdredacteur van Men’s Health. Hij wordt verantwoordelijk voor zowel de print- als digitale strategie van het merk, dat sinds oktober 2024 wordt uitgegeven door PXR onder licentie van Hearst.
Van den Berg heeft een breed journalistiek profiel. Hij was eerder hoofdredacteur van Manners.nl, redactiechef bij JFK Magazine en regional lead bij Crypto Insiders. Naast zijn mediacarrière heeft hij ook ervaring als ondernemer met een eigen trainingsstudio. Die combinatie van journalistiek en persoonlijke betrokkenheid bij een gezonde levensstijl maakt hem volgens PXR de ideale kandidaat.
Ernst Keyzer, algemeen directeur van PXR: 'Leroy combineert journalistieke ervaring met een passie voor sport en gezondheid, wat hem de ideale kandidaat maakt om Men’s Health verder uit te bouwen. Met zijn frisse visie en gedrevenheid zal het merk zowel digitaal als in print nieuwe hoogten bereiken.'
Nieuw digitaal ecosysteem
Met de benoeming van Van den Berg zet PXR ook stappen op technologisch vlak. Het digitale platform van Men’s Health is onlangs gemigreerd naar PXR nēxt, het nieuwe digitale ecosysteem van de uitgever.
Leroy van den Berg: 'Voor velen is het een jongensdroom om op de cover van Men’s Health te mogen pronken. Voor mij is het een jongensdroom om het magazine te mogen maken! Dankzij mijn ruime ervaring in de journalistiek en brede interesse in sport en gezondheid voelt deze rol als een natuurlijke volgende stap.'
'Men’s Health is een ontzettend krachtig merk met een enorme groeipotentie. Het is mijn missie om samen met PXR die groei te realiseren en Men’s Health verder te ontwikkelen tot hét platform voor mannen die bewust en actief in het leven staan.'
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] AI-geletterdheid is nu verplicht: tijd voor jouw...
- Maastricht sterkste stadsmerk van Nederland
- Otto, Haveman en Cremer schrijven boek Merkdisruptie 2025
- Byron Sharp geëerd op Internationale Marketingdag
- Nieuwe jongerencampagne Triodos benadrukt goede kant van geld
- Bagels & Beans deelt (weer) gratis zonnebrand uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management