Odido roept op: ‘Gebruik je stem’

- Bureaus
- 3 jun 2025 @ 02:21
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 jun 2025 @ 02:21
- Kel Koenen
Contact maken is dankzij technologie eenvoudiger dan ooit en toch voelt ruim een derde van de Nederlandse jongeren zich eenzaam. Om dat patroon te doorbreken, lanceren telecomprovider Odido, JoinUs en Mind Us samen de campagne 'Gebruik je stem tegen eenzaamheid'.
De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, spoort jongeren én hun omgeving aan om vaker hun stem te gebruiken in plaats van te communiceren via tekst of emoji’s. ‘We zijn groot fan van technologie en alle mogelijkheden die het biedt', zegt Tisha van Lammeren, CCO van Odido. ‘Maar nog belangrijker vinden we het om technologie menselijk te houden. Met deze campagne stimuleren we een kleine gedragsverandering die veel impact kan hebben.’
Bekijk de commercial hieronder:
De campagne trapt af met een emotionele video over de evolutie van contact, van face-to-face tot digitaal. De kracht van de menselijke stem staat centraal: die brengt nuances, warmte en echte betrokkenheid over. ‘Door dicht bij de werkelijkheid te blijven, houden we Nederland een spiegel voor,’ aldus Erik Falke, Executive Creative Director bij TBWA\Neboko.
Gebruik je stem tegen eenzaamheid gaat van start tijdens de Week van de Mentale Gezondheid en is te zien via tv, online video, social media en outdoor.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial live
- JongeHonden kopen geen Cannes-tickets en organiseren Gap Year
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
- War Child activeert voorbijgangers met doneerbushokje op...
Laatste Nieuws
- Trotse medewerkers GVB werven... 04-06-2025
- Drie Nederlandse nominaties op... 04-06-2025
- Digitale Museumkaart krijgt frisse... 03-06-2025
- Odido roept op: ‘Gebruik je stem’03-06-2025
- Intertoys brengt dino’s tot leven... 02-06-2025
- Effie Awards 2025 van start: drie... 02-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management