Odido roept op: ‘Gebruik je stem’

Odido roept op: ‘Gebruik je stem’
  • Bureaus
  • 3 jun 2025 @ 02:21
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Contact maken is dankzij technologie eenvoudiger dan ooit en toch voelt ruim een derde van de Nederlandse jongeren zich eenzaam. Om dat patroon te doorbreken, lanceren telecomprovider Odido, JoinUs en Mind Us samen de campagne 'Gebruik je stem tegen eenzaamheid'.

De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, spoort jongeren én hun omgeving aan om vaker hun stem te gebruiken in plaats van te communiceren via tekst of emoji’s. ‘We zijn groot fan van technologie en alle mogelijkheden die het biedt', zegt Tisha van Lammeren, CCO van Odido. ‘Maar nog belangrijker vinden we het om technologie menselijk te houden. Met deze campagne stimuleren we een kleine gedragsverandering die veel impact kan hebben.’

Bekijk de commercial hieronder:



De campagne trapt af met een emotionele video over de evolutie van contact, van face-to-face tot digitaal. De kracht van de menselijke stem staat centraal: die brengt nuances, warmte en echte betrokkenheid over. ‘Door dicht bij de werkelijkheid te blijven, houden we Nederland een spiegel voor,’ aldus Erik Falke, Executive Creative Director bij TBWA\Neboko.

Gebruik je stem tegen eenzaamheid gaat van start tijdens de Week van de Mentale Gezondheid en is te zien via tv, online video, social media en outdoor.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken