Beter Bed nieuwe slaappartner van wandelfestijn de 4Daagse
.jpg)
- Algemeen
- 5 jun 2025 @ 14:23
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 5 jun 2025 @ 14:23
- Imke Walenberg
Wie denkt dat de 4Daagse in Nijmegen begint bij het eerste startschot, heeft het mis. Volgens Beter Bed begint de tocht al thuis, tussen de lakens. En precies dát is de reden dat het slaapmerk zich dit jaar voor het eerst aan het wandelspektakel verbindt als officiële slaappartner. Beide merken geloven in de kracht van een fit lichaam, scherp hoofd en een gezonde leefstijl.
Want slapen is geen bijzaak. Slaap is dé performance-booster waar wandelaars vaak pas bij stil staan als de blaren tellen. 'De 4Daagse draait om uithoudingsvermogen, herstel en plezier. En daar begint het bij goed slapen,' vertelt Steffy Clephas, marketingmanager bij Beter Bed. 'Of je nu een doorgewinterde loper bent of voor het eerst meedoet, als je beter slaapt, presteer je beter. Fysiek én mentaal.'
Energiemanagement
Op het start- en finishterrein in Nijmegen is Beter Bed gedurende het hele evenement zichtbaar aanwezig. Niet met hoofdkussens en dekbedden onder de arm, maar met praktische activaties. Zo kunnen deelnemers en bezoekers een lichaamsscan doen die binnen vijf minuten laat zien welk matras het beste bij hun lichaam past. Daarnaast krijgen wandelaars concrete tips over slaap, herstel en energiemanagement. Alles gericht op dat ene doel: uitgerust aan de start verschijnen, en fit de finish halen.
Ook organisator Stichting De 4Daagse is enthousiast. Mark Prinsen, hoofd van het organisatiebureau, licht toe: 'De 4Daagse is méér dan wandelen. Het gaat om gezondheid, doorzettingsvermogen en het samen onderweg zijn. Met Beter Bed maken we slaap onderdeel van die prestatie. Zo helpen we deelnemers nog beter voorbereid op pad.'
Foto credits header: Duncan de Fey, Stichting De 4Daagse
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- De gedragsladder van Interpolis geeft maatwerk
- Nielsen Consumer Outlook 2026: zes insights voor marketeers
- Goud voor Kruidvat en AH bij Effie Awards
- Paulien Cornelisse wint NS Publieksprijs 2025
- KPN wint wereldtitel met PR-campagne ‘Stukje van mij’
- AMMA’s 2026: inzenders krijgen meer tijd en duidelijkheid
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

