Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'

Jumbo lanceert 'De lekkerste bakkerij van Nederland'
  • Food-en-retail
  • 5 jun 2025 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Er gaat niets boven de geur van versgebakken brood, vindt ook Jumbo. Met de nieuwe campagne ‘De lekkerste bakkerij van Nederland’ laat Jumbo zien dat haar hart sneller klopt van versgebakken brood en patisserie van topkwaliteit.

De supermarktketen speelt hiermee in op haar en-en-en-formule: ook in brood en taart(jes) een groot assortiment, voor een Jumbo prijs, mét een goede service. Van knapperig vers stokbrood tot Jumbo’s desembrood: bij Jumbo vind je het lekkerste brood.

Jumbo biedt de grootste keuze in vers brood van Nederland: lekker en betaalbaar brood van Jumbo én dagelijks in de winkel vers afgebakken brood van het foodmerk Jumbo’s. Klassiekers als Jumbo Volkoren, volkoren bolletjes en stokbrood zijn geliefd bij klanten én bekroond door onafhankelijke instanties zoals de Consumentenbond en de Superior Taste Award.
De bakkerij van Jumbo gaat verder dan brood alleen. Met meer dan 80 soorten verse patisserie,​ biedt de supermarktketen het grootste assortiment in de markt. Van een feestelijk chocoladetaartje tot een klassiek appeltaartje: alles wordt dagvers en met liefde gemaakt. Met de 'onlinegebaksservice' kunnen klanten hun favoriete keuze uit het patisserie-assortiment eenvoudig bestellen en ophalen in de uitgekozen winkel.

Introducties die verrassen
Jumbo blijft vernieuwen, stelt de retailer. In de campagne worden ook nieuwe producten geïntroduceerd die klanten zullen verrassen. 'Denk aan Deense kaneelbroodjes, biologische baguettes, een zomers barbecue kruimeltaartje en een verfijnde pistachecroissant. Deze lekkernijen zijn speciaal voor Jumbo ontwikkeld onder toeziend oog van onze Foodchefs en met aandacht voor smaak, kwaliteit en beleving.
Klanten kunnen de nieuwe bakkerijproducten zelf komen proeven in de winkels tijdens de campagneperiode.

Gegarandeerde tevredenheid
De kwaliteit van het brood en banket van Jumbo blijft niet onopgemerkt. Regelmatig worden producten bekroond door onafhankelijke instanties, meldt de keten. 'En dat vertrouwen geven wij graag door aan haar klanten: niet tevreden, geld terug, een van de zeven Zekerheden van de supermarktketen. Bovendien is al het banket van Jumbo vrij van dierlijke gelatine – een bewuste keuze die past bij de wensen van vandaag. In de massamediale campagne, waarin de bekende Jumbo familie opnieuw een hoofdrol speelt, bevestigt de supermarktketen haar rol als dé bakker van Nederland. Met liefde gebakken, voor een prijs waar klanten blij van worden', licht het familiebedrijf toe.

Naast radio en tv communiceert Jumbo ‘de lekkerste bakkerij’ ook in outdoor, online, print, social media en in alle winkels.

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken