Rabobank Utrecht nieuwe partner Nederlands Film Festival

Rabobank Utrecht nieuwe partner Nederlands Film Festival
  • Sponsoring
  • 4 jul 2025 @ 08:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Rabobank Utrecht is een nieuwe partner van het Nederlands Film Festival (NFF) en steunt de 45e jubileumeditie én de 46ste editie van 'hét filmfestival van Nederland'. Beide organisaties benadrukken hun Utrechtse wortels en koesteren daarom de maatschappelijke ambitie om meer inwoners van de stad te betrekken bij cultuur.

Rabobank Utrecht is een nieuwe partner van het Nederlands Film Festival (NFF) en steunt de 45e jubileumeditie én de 46ste editie van hét filmfestival van Nederland. Beide organisaties delen hun Utrechtse wortels en de maatschappelijke ambitie om meer inwoners van de stad te betrekken bij cultuur. Rabobank Utrecht richt de samenwerking op het versterken van de festivalbeleving onder jongeren met een speciale activatie tijdens het festival.  

Marjolijn Bronkhuyzen, Zakelijk Directeur-Bestuurder Nederlands Film Festival (rechts op de foto) reageert: 'Met trots en dankbaarheid verwelkomen we Rabobank als betrokken Utrechtse partner. Hun combinatie van visie en daadkracht stelt ons in staat om onze rol als culturele motor van de stad verder uit te bouwen - voor en met alle Utrechters.'  

Hans Benard, directeur Rabobank Utrecht en omstreken (links), vult aan: 'Wij geloven in de kracht van cultuur als verbinder in de stad. Het NFF is een festival van en voor Utrecht: eigenzinnig, open en maatschappelijk betrokken. Dat zijn waarden die wij als coöperatieve bank volledig omarmen. Door ons te verbinden aan het festival willen we met name jonge Utrechters enthousiasmeren en activeren om hun stad op een andere manier te ontdekken.'

Over Nederlands Film Festival 2025 
Al 45 jaar is het Nederlands Film Festival dé plek waar de Nederlandse film in de volle breedte gepresenteerd en gevierd wordt in Utrecht. Van de nieuwste speelfilms, series en documentaires tot korte films, schoolvoorstellingen, digitale cultuur en relevante talks. NFF brengt makers en publiek samen en creëert ruimte voor dialoog, talentontwikkeling en verbeeldingskracht. Met een focus op kwaliteit, een scherpe blik op de toekomst én het nu, bouwen we aan een festival dat blijft inspireren, verdiepen en verbinden. Het festival vindt plaats van 26 september t/m 3 oktober 2025.'
(bron: NFF)

beeld: Rabobank | fotocredit: Bas van Hattem.

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken