Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen

Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen
  • Bureaus
  • 9 jul 2025 @ 18:25
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met hun nieuwe bureau Mad Mojo lanceren Yvonne Prins en Roderick Cremers een strategie-agency die merk en cultuur onlosmakelijk met elkaar verbindt. ‘Mensen verbinden zich niet met logo’s, maar met gedrag en waarden.’

Veel merken hebben een sterke buitenkant, maar worstelen met een mismatch tussen belofte en interne realiteit. Mad Mojo wil precies dát oplossen. Het bureau ontwikkelde onder meer de Brand Alignment Audit en het Burning Heart-model om organisaties te helpen hun purpose, people en profit in balans te brengen. Dat leidt niet alleen tot een heldere merkpositionering, maar ook tot een cultuurcode die gewenst gedrag ondersteunt en versterkt.

‘Strategie krijgt pas vleugels als de cultuur meebeweegt en omgekeerd’, stelt Cremers. Zijn compagnon Yvonne Prins vult aan: ‘Voor mij ontstaat er Magic Power als profit, purpose en people in balans zijn. Dán voel je de Mojo: die onweerstaanbare energie waarmee merken menselijk worden.’

Cremers en Prins positioneren zich nadrukkelijk niet als traditioneel bureau, maar als strategische partner voor merken die intern en extern willen kloppen. ‘Disrupt with purpose. Build with heart.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken