Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen

- Bureaus
- 9 jul 2025 @ 18:25
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jul 2025 @ 18:25
- Kel Koenen
Met hun nieuwe bureau Mad Mojo lanceren Yvonne Prins en Roderick Cremers een strategie-agency die merk en cultuur onlosmakelijk met elkaar verbindt. ‘Mensen verbinden zich niet met logo’s, maar met gedrag en waarden.’
Veel merken hebben een sterke buitenkant, maar worstelen met een mismatch tussen belofte en interne realiteit. Mad Mojo wil precies dát oplossen. Het bureau ontwikkelde onder meer de Brand Alignment Audit en het Burning Heart-model om organisaties te helpen hun purpose, people en profit in balans te brengen. Dat leidt niet alleen tot een heldere merkpositionering, maar ook tot een cultuurcode die gewenst gedrag ondersteunt en versterkt.
‘Strategie krijgt pas vleugels als de cultuur meebeweegt en omgekeerd’, stelt Cremers. Zijn compagnon Yvonne Prins vult aan: ‘Voor mij ontstaat er Magic Power als profit, purpose en people in balans zijn. Dán voel je de Mojo: die onweerstaanbare energie waarmee merken menselijk worden.’
Cremers en Prins positioneren zich nadrukkelijk niet als traditioneel bureau, maar als strategische partner voor merken die intern en extern willen kloppen. ‘Disrupt with purpose. Build with heart.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers