Cortina viert eigenheid met nieuwe campagnefilms

Cortina viert eigenheid met nieuwe campagnefilms
  • Bureaus
  • 9 jul 2025 @ 20:32
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na de succesvolle introductie van de merkpositionering ‘Original as you’ in april, presenteert Cortina samen met creatief bureau Lemon Scented Tea twee nieuwe campagnefilms. De films zetten eigenheid centraal en bouwen voort op het credo dat niet iedereen hetzelfde pad hoeft te volgen.

‘Onze eerste flight heeft fantastische resultaten behaald’, zegt Bianca Faaij, merkstrateeg en MT-lid bij Cortina. ‘De positieve reacties van consumenten en dealers bevestigen dat we goed zitten. Deze nieuwe films onderstrepen opnieuw het belang van trouw blijven aan jezelf én je doelgroep.’

De campagne maakt deel uit van de lancering van twee nieuwe fietsmodellen, waaronder de E-U4 Next. Deze elektrische opvolger van de populaire U4 is verkrijgbaar in vier kleuren, waaronder een opvallende limited edition in Denim-blauw.

Bekijk één van de commercials hieronder:



De films worden breed uitgerold via online, OOH, TikTok, interne kanalen en het landelijke dealernetwerk van Cortina.

Credits

Klant: Cortina
Verantwoordelijk bij klant: Bianca Faaij, Joske den Engelsen, Lotte Post, Sarah van Haute
Agency: Lemon Scented Tea
Strategie: Ward Cuiper, Lemon Scented Tea
Design: Lemon Scented Tea
Productie: FRSHMN Media
Director: Joep Knevel
Fotografie: Ruby Cruden
Media: Brandwebbing

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken