L’Or mixt zomer, stijl en smaak in nieuwe campagne

L’Or mixt zomer, stijl en smaak in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 8 jul 2025 @ 10:54
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

L’Or lanceert met ‘Dive into Summer’ een zintuiglijke zomercampagne waarin koffie en couture samenkomen. Creatief bureau Fitzroy en productiestudio Chuck Studios sloegen de handen ineen om de nieuwe Coconut Iced-variant van het koffiemerk te introduceren als hét drankje voor een jonge, stijlbewuste doelgroep.

‘We zijn ontzettend trots om voor het eerst als bureau met L’Or te werken’, zegt Marlon von Franquemont, Creative Director bij Fitzroy. ‘Het vertrouwen om een wereldwijde campagne te mogen starten is een enorme eer, en de eerste wereldwijde reacties zijn overweldigend positief.’

De campagne positioneert L’Or nadrukkelijk binnen het domein van betaalbare luxe. Een hero-video van 30 seconden – met een cinematografische mix van tabletop, slow-motion gietsessies en modieuze lifestylebeelden – vormt het hart van de campagne. De custom soundtrack, inclusief ASMR-effecten, biedt een auditieve beleving die aansluit bij de visuele pracht van glinsterend water en zonovergoten huid.

Bekijk de commercial hieronder:



Chuck Studios bouwde voort op het zintuiglijke karakter van eerdere campagnes. ‘We hebben de sensualiteit van de zomer vertaald naar een visuele ervaring waarin koffie deel uitmaakt van een bredere esthetische taal’, aldus Olaf van Gerwen, Global Creative Director van Chuck Studios.

Met deze campagne wil L’Or wereldwijd een jongere generatie aanspreken, zonder het luxe en onderscheidende karakter van het merk uit het oog te verliezen. ‘Fitzroy en Chuck Studios waren essentieel in het creëren van een campagne die spreekt tot een nieuwe, stijlbewuste generatie’, zegt Laura Verde, Global Brand Director bij L’Or. ‘Zonder daarbij het karakter van L’OR te verliezen.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken