L’Or mixt zomer, stijl en smaak in nieuwe campagne

- Bureaus
- 8 jul 2025 @ 10:54
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 jul 2025 @ 10:54
- Kel Koenen
L’Or lanceert met ‘Dive into Summer’ een zintuiglijke zomercampagne waarin koffie en couture samenkomen. Creatief bureau Fitzroy en productiestudio Chuck Studios sloegen de handen ineen om de nieuwe Coconut Iced-variant van het koffiemerk te introduceren als hét drankje voor een jonge, stijlbewuste doelgroep.
‘We zijn ontzettend trots om voor het eerst als bureau met L’Or te werken’, zegt Marlon von Franquemont, Creative Director bij Fitzroy. ‘Het vertrouwen om een wereldwijde campagne te mogen starten is een enorme eer, en de eerste wereldwijde reacties zijn overweldigend positief.’
De campagne positioneert L’Or nadrukkelijk binnen het domein van betaalbare luxe. Een hero-video van 30 seconden – met een cinematografische mix van tabletop, slow-motion gietsessies en modieuze lifestylebeelden – vormt het hart van de campagne. De custom soundtrack, inclusief ASMR-effecten, biedt een auditieve beleving die aansluit bij de visuele pracht van glinsterend water en zonovergoten huid.
Bekijk de commercial hieronder:
Chuck Studios bouwde voort op het zintuiglijke karakter van eerdere campagnes. ‘We hebben de sensualiteit van de zomer vertaald naar een visuele ervaring waarin koffie deel uitmaakt van een bredere esthetische taal’, aldus Olaf van Gerwen, Global Creative Director van Chuck Studios.
Met deze campagne wil L’Or wereldwijd een jongere generatie aanspreken, zonder het luxe en onderscheidende karakter van het merk uit het oog te verliezen. ‘Fitzroy en Chuck Studios waren essentieel in het creëren van een campagne die spreekt tot een nieuwe, stijlbewuste generatie’, zegt Laura Verde, Global Brand Director bij L’Or. ‘Zonder daarbij het karakter van L’OR te verliezen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers