EasyToys lanceert realityshow The Clitoris Conquest

EasyToys lanceert realityshow The Clitoris Conquest
  • Content
  • 22 apr 2024 @ 10:23
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Retailer in erotische speeltje EasyToys heeft de ‘’The Clitoris Conquest’’ gelanceerd. Drie avontuurlijke koppels strijden tegen elkaar om de top van Mount Clitoris te vinden en een niet-zo-verborgen schat te ontdekken.

De show wordt ondersteund door een grootschalige online-campagne Met onder andere een landingspagina en interactieve online game krijgen kijkers van de show zelf de kans om een erotische reis te ondernemen. De campagne werd bedacht, ontworpen en uitgeserveerd door Megawatt.

De campagne richt zich op sensuele bewustwording en het overbruggen van de orgasmekloof door deelnemers uit te dagen om 'the right spot' te vinden en een hoogtepunt te bereiken. Hiermee beleven ze niet alleen plezier, maar krijgen ze ook waardevolle inzichten over seksuele gezondheid en welzijn. Deze sensuele online-campagne is live in meerdere Europese markten, waaronder Nederland, België, Spanje, Italië en Polen. 

Volgens Marcel Zweedijk, Global Brand Manager bij EasyToys: ‘The Clitoris Conquest haalt op een humoristische manier een onderwerp aan waar te veel koppels nog steeds niet voldoende over praten.’ Hij vervolgt: ‘Bij EasyToys hebben we geleerd dat open communicatie tussen partners altijd de eerste stap is naar een bevredigender seksleven. Met deze campagne hopen we precies dat te bereiken.’

Officer & Gentleman agency was verantwoordelijk voor het bedenken en produceren van de realityshow. 



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken