Inschrijving Grand Prix Content Marketing geopend

- Content
- 10 jul 2024 @ 11:52
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Grand Prix Content Marketing
- 10 jul 2024 @ 11:52
- Redactie MarketingTribune
De inschrijving voor de Grand Prix Content Marketing, de meest prestigieuze, leukste en meest inhoudsvolle Awards en bekroningen van het marketingjaar, is weer geopend.
De Grand Prix Content Marketing is een prestigieuze prijsuitreiking die de beste voorbeelden van contentmarketing erkent en beloont. Tijdens dit jaarlijkse evenement worden Awards uitgereikt aan de meest succesvolle contentstrategieën. Uitblinkende contentproducties krijgen een Bekroning.
De Grand Prix Content Marketing is een platform waar marketeers en creatieve professionals hun werk kunnen delen, leren van inspirerende cases en erkenning krijgen voor hun inspanningen op het gebied van contentmarketing.
Er zijn zeven categorieën voor de Awards: B2B, B2C, B2E, Campagne, Jongeren, Non-profit en, een nieuwe categorie, Maatschappelijk.
De Bekroningen zijn verdeeld in twee hoofdcategorieën: Creatie en Distributie. Deze categorieën zijn weer onderverdeeld in 16 secties, waarin Bekroning kunnen worden uitgedeeld.
Uitreiking
De feestelijke uitreiking van de Grand Prix Content Marketing is op 12 november 2024 in B Amsterdam. Dit evenement wordt geen stijf of suf diner, maar een levendig festival met dito sfeer, heerlijk streetfood, geweldige muziek, een dynamische presentatie en volop mogelijkheden om te netwerken.
Wil jij kans maken op een award of bekroning? Schrijf jouw beste contentcase dan nu in! Je kunt meedingen in meerdere categorieën: https://grandprixcm.nl/
𝘋𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘤𝘩𝘳𝘪𝘫𝘷𝘪𝘯𝘨𝘦𝘯 𝘴𝘭𝘶𝘪𝘵𝘦𝘯 𝘰𝘱 25 𝘴𝘦𝘱𝘵𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 2024.
De GPCM is een event van MarketingTribune en het Genootschap van Contentstrategen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
Laatste Nieuws
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes