Inschrijving Grand Prix Content Marketing geopend

- Content
- 10 jul 2024 @ 11:52
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Grand Prix Content Marketing
- 10 jul 2024 @ 11:52
- Redactie MarketingTribune
De inschrijving voor de Grand Prix Content Marketing, de meest prestigieuze, leukste en meest inhoudsvolle Awards en bekroningen van het marketingjaar, is weer geopend.
De Grand Prix Content Marketing is een prestigieuze prijsuitreiking die de beste voorbeelden van contentmarketing erkent en beloont. Tijdens dit jaarlijkse evenement worden Awards uitgereikt aan de meest succesvolle contentstrategieën. Uitblinkende contentproducties krijgen een Bekroning.
De Grand Prix Content Marketing is een platform waar marketeers en creatieve professionals hun werk kunnen delen, leren van inspirerende cases en erkenning krijgen voor hun inspanningen op het gebied van contentmarketing.
Er zijn zeven categorieën voor de Awards: B2B, B2C, B2E, Campagne, Jongeren, Non-profit en, een nieuwe categorie, Maatschappelijk.
De Bekroningen zijn verdeeld in twee hoofdcategorieën: Creatie en Distributie. Deze categorieën zijn weer onderverdeeld in 16 secties, waarin Bekroning kunnen worden uitgedeeld.
Uitreiking
De feestelijke uitreiking van de Grand Prix Content Marketing is op 12 november 2024 in B Amsterdam. Dit evenement wordt geen stijf of suf diner, maar een levendig festival met dito sfeer, heerlijk streetfood, geweldige muziek, een dynamische presentatie en volop mogelijkheden om te netwerken.
Wil jij kans maken op een award of bekroning? Schrijf jouw beste contentcase dan nu in! Je kunt meedingen in meerdere categorieën: https://grandprixcm.nl/
𝘋𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘤𝘩𝘳𝘪𝘫𝘷𝘪𝘯𝘨𝘦𝘯 𝘴𝘭𝘶𝘪𝘵𝘦𝘯 𝘰𝘱 25 𝘴𝘦𝘱𝘵𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 2024.
De GPCM is een event van MarketingTribune en het Genootschap van Contentstrategen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
Laatste Nieuws
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

