Surfmerk Devoted lanceert brandfilm zonder tussenkomst bureau

Surfmerk Devoted lanceert brandfilm zonder tussenkomst bureau
  • Content
  • 25 jul 2024 @ 07:44
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het nieuwe Nederlandse surfmerk Devoted heeft een brandfilm gelanceerd die met minimale ecologische footprint is geproduceerd. Opvallend is ook dat de film is gemaakt zonder een bureau in te schakelen.

Onder de creatieve leiding van regisseurs Arjen Schotel en Robin Bruinsma (aka Zeroseventy) en Director of Photography Roderik Patijn, biedt de film een blik op de wereld van het surfen.Het merk heeft gekozen voor een directe samenwerking met de makers, zonder tussenkomst van een bureau. Roderik Patijn, zelf surfer, begrijpt als geen ander de essentie van de zee en de surfcultuur. "Als surfer voel ik de beweging van de oceaan en de passie die het surfen met zich meebrengt. Het was een unieke ervaring om deze authenticiteit en rauwe schoonheid van de natuur vast te leggen".

De shoot voor de brandfilm werd uitgevoerd met zo min mogelijk belasting voor de natuur. Het team heeft er alles aan gedaan om de omgeving zo min mogelijk te belasten. Dit zorgde voor veel tijd in voorbereidingstijd en lange draaidagen. ‘Onze focus lag op storytelling, met een minimale ecologische voetafdruk’ zeggen regisseurs Arjen Schotel en Robin Bruinsma. Deze duurzame aanpak sluit perfect aan bij de kernwaarden van Devoted.

De btrandfilm is hier te zien.

Credits:
Regie: Arjen Schotel en Robin Bruinsma
DOP: Roderik Patijn
1st AC: Patrick Rietvelt
Gaffer: Jan Nelemans
Fotograaf: Wouter de Wolf
Fixer Tenerife: Airam Perez
Colorist: Matthias Stoopman
Muziek en Sound: Sixfeethigh

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken