DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken

DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
  • Food-en-retail
  • 1 mei 2025 @ 09:51
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Hardcore-legende Paul Elstak viert het 30-jarig jubileum van zijn iconische hit Rainbow in the Sky met een onverwachte samenwerking: samen met De Vegetarische Slager lanceert hij een plantaardige remake van het nummer, compleet met culinaire videoclip en een nieuwe rol als ‘Chef Gehackt’.

‘Wat veel mensen niet weten, is dat ik vegetariër ben’, onthult Elstak. ‘Dit was dé kans om Nederland te laten zien dat verschillende werelden samengaan. Vegetariër of carnivoor – het hoeft elkaar niet te bijten.’

In de videoclip hakt Elstak er nog altijd vrolijk op los, maar dan in de keuken, met plantaardig Rul Gehackt in plaats van beats. De Vegetarische Slager haakt met deze campagne slim in op nostalgie én de groeiende belangstelling voor vleesvervangers. ‘Net als happy hardcore wil De Vegetarische Slager mensen samenbrengen’, meldt het merk in het begeleidende persbericht.



Kel Koenen

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken