Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe campagne Annexum

- Bureaus
- 30 apr 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 30 apr 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Al 25 jaar biedt Annexum beleggingsfondsen voor particuliere en zakelijke beleggers. Het merk is actief in supermarkten, winkels, woningen en hotels. Met de eerste grote campagne waarin bakstenen de hoofdrol spelen, wil Annexum de belegger aanspreken.
Madelon van der Tol, partner bij Annexum: 'Met deze campagne laten we zien waar Annexum voor staat: solide, betrouwbaar en met een focus op de lange termijn. De baksteen symboliseert de rust en zekerheid die beleggen in vastgoed onze klanten biedt. In onze sector is merken bouwen niet gangbaar, maar ik weet dat een sterk merk vertrouwen geeft en ons onderscheidt in een steeds competitievere markt. En dat vertrouwen hebben we verdiend: sinds onze oprichting 25 jaar geleden hebben we een prachtig trackrecord gebouwd met nu ruim 1,2 miljard assets onder beheer en 4.000 klanten.'
Kleine familie
In de afgelopen maanden heeft creatief bureau Fitzroy hard gewerkt aan een geïntegreerde campagne voor vastgoedbelegger Annexum. Jur Baart, oprichter Fitzroy: 'Om snel bekendheid op te bouwen hebben we van de steen een Distinctive Brand Asset gemaakt. Het is niet één steen, maar een kleine familie die straks overal gaat opduiken. In eerste instantie online en in magazines, maar straks gaan we breder. Wij zijn trots op de campagne en natuurlijk dat we voor dit mooie merk mogen werken.'
De goede verstaander hoort direct muziek weerklinken in de stenen, zoals hier uit Saturday Night Fever. De campagne wordt vanaf deze week uitgerold.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Fitzroy
- opvallend
- Madelon van der Tool
- vastgoed
- Fitzroy
- merk
- Tamar Salee
- 25 jaar
- gezicht
- baksteen
- Jur Baart
- belegging
- Annexum
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
Laatste Nieuws
- KFC kiest voor lokale kracht met... 18-06-2025
- [onderzoek] Bijna helft van... 18-06-2025
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
- Natwerk kiest Dawn als nieuw... 16-06-2025
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich... 16-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation