Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne

- Bureaus
- 17 apr 2025 @ 17:03
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 apr 2025 @ 17:03
- Kel Koenen
Look-O-Look breekt met de sleur en trakteert Nederland op een nieuwe merkcampagne waarin plezier, kleur en fantasie centraal staan. Met het nieuwe Guiding Idea ‘Pak lekker uit’, ontwikkeld door creatief bureau Selmore, nodigt het snoepmerk iedereen uit om het leven wat minder serieus te nemen.
De campagne draait niet alleen om het product, maar zet Look-O-Look als merk steviger op de kaart. ‘We hebben Look-O-Look ook een nieuwe visual identity gegeven’, aldus Luuk Olde Hengel, Group Brand Manager Candy. ‘Daarin speelt de O van Look-O-Look een centrale rol, als toegangspoort naar een wereld vol lol, snoep en uitbundigheid.’
‘Eigenlijk willen we allemaal wel wat gekker, kleurrijker en grootser in het leven staan’, zegt Jakko Achterberg, Creative Partner bij Selmore. ‘Als we mensen aansturen om eens lekker uit te pakken, moeten we dat zelf natuurlijk ook niet nalaten in onze nieuwe campagne.’
De nieuwe merkidentiteit zal op allerlei manieren zichtbaar zijn. De uitrol van de campagne vindt plaats via tv, social media en digital out of home, met later dit jaar nog een opvallende PR-activatie.
Credits
Klant: Look-O-Look
Reclamebureau: Selmore
Sr. Creatief team: Barry Bol & Joris Bellemakers
Strateeg: Anja Froeling & Sophie Diepstraten
Account manager: Lilian Rijksen
Design: Martijn Beurs
Bureau producer: Sarah van der Steege
Verantwoordelijk klant: Anne Veldschoten / Luuk Olde Hengel
Productiemaatschappij: Hobbyfilm
Regisseur: Magnus Renfors
Producer: John Gerard
Grading: Joppo in De Groot
Editor: Martin Heijgelaar
VFX: Love Fagerstedt
Geluidsstudio: Public Audio
Voice over: John Jones
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

