Sportmerk On viert vriendschap in Olympische hero-film
- Sponsoring
- 26 jul 2024 @ 12:19
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 jul 2024 @ 12:19
- Sjaak Hoogkamer
Sportmerk On brengt een nieuwe aflevering uit de Dream Together filmserie met een verhaal over vriendschap tussen Olympische hardlopers - en trainingsmaatjes - Sinta Vissa en Hellen Obiri.
Terwijl de wereld zich opmaakt voor de Olympische Spelen in Parijs brengt het sportmerk On “The Heart to Race” uit, de tweede aflevering van de korte filmserie Dream Together. De film, geschreven en geregisseerd door filmmaker J.M. Harper in samenwerking met de in Londen gevestigde regisseur Hector Aponysus, volgt de vriendschap tussen de Keniaanse superster Hellen Obiri en Sinta Vissa, een jonge Italiaanse hardloopster met Ethiopische roots. Plaats van de ontmoeting is de On Athletics Club in Boulder in 2022.
The Heart to Race is hier ook gefilmd en draait om hun relatie die een typische mentor-leerling band overstijgt. In de film worden live racebeelden afgewisseld met openhartige opnamen van de trainingsschema's van de atleten en momenten van gedeelde humor.
De film laat nederlagen en overwinningen zien, zoals Obiri's eerste poging op de marathon, die niet eindigde in een overwinning maar in een rolstoel
Met de Olympische Spelen in Parijs als hun gezamenlijke doel sluit de boodschap van de film aan bij de algemene Dream Together-serie - dat dromen werkelijkheid worden als ze samen worden nagestreefd.
De serie Dream Together zijn portretten van vier atleten. In de eerste film is Iga Świątek te zien die als tennissensatie en nummer 1 van de wereld haar reis van zelfontdekking en het belang van haar team deelt. Hellen Obiri & Sinta Vissa zijn nummer 2 en 3. De vierde atleet is Dominic Lobalu die de vanuit door oorlog verscheurde regio in Zuid-Sudan naar het wereldtoneel van hardlopen is gekatapulteerd.
‘Dream Together is een viering van de menselijke geest en de collectieve reis naar uitmuntendheid,’ zegt On Film & Documentary Lead, Gessica Giulini. ‘We willen met de serie iedereen eraan herinneren dat we samen niet te stoppen zijn. We moedigen iedereen aan om hun dromen te omarmen en na te jagen.’
Credits
Directors:
J.M. HARPER
HECTOR APONYSUS
MICHAEL PAUL STEPHENSON
PIERRE ROBICHAUD
Editor:
SAMMY SMART
Directors of Photography
NATALIE KINGSTON
JOE MEADE
Composer
JULIAN CISNEROS
Sound Design
DIGITAL ONE
Colorist
GEORGE COSTAKIS
Production:
PARK PICTURES LONDON
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
- Coca-Cola nieuwe Official Partner... 10-04-2025
- KNVB en DPG Media verlengen... 03-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management