Sportmerk On viert vriendschap in Olympische hero-film

Sportmerk On viert vriendschap in Olympische hero-film
  • Sponsoring
  • 26 jul 2024 @ 12:19
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Sportmerk On brengt een nieuwe aflevering uit de Dream Together filmserie met een verhaal over vriendschap tussen Olympische hardlopers - en trainingsmaatjes - Sinta Vissa en Hellen Obiri.

Terwijl de wereld zich opmaakt voor de Olympische Spelen in Parijs brengt het sportmerk On “The Heart to Race” uit, de tweede aflevering van de korte filmserie Dream Together. De film, geschreven en geregisseerd door filmmaker J.M. Harper in samenwerking met de in Londen gevestigde regisseur Hector Aponysus, volgt de vriendschap tussen de Keniaanse superster Hellen Obiri en Sinta Vissa, een jonge Italiaanse hardloopster met Ethiopische roots. Plaats van de ontmoeting is de On Athletics Club in Boulder in 2022.

The Heart to Race is hier ook gefilmd en draait om hun relatie die een typische mentor-leerling band overstijgt. In de film worden live racebeelden afgewisseld met openhartige opnamen van de trainingsschema's van de atleten en momenten van gedeelde humor.

De film laat nederlagen en overwinningen zien, zoals Obiri's eerste poging op de marathon, die niet eindigde in een overwinning maar in een rolstoel

Met de Olympische Spelen in Parijs als hun gezamenlijke doel sluit de boodschap van de film aan bij de algemene Dream Together-serie - dat dromen werkelijkheid worden als ze samen worden nagestreefd.

De serie Dream Together zijn portretten van vier atleten. In de eerste film is Iga Świątek te zien die als tennissensatie en nummer 1 van de wereld haar reis van zelfontdekking en het belang van haar team deelt. Hellen Obiri & Sinta Vissa zijn nummer 2 en 3.  De vierde atleet is Dominic Lobalu die de vanuit door oorlog verscheurde regio in Zuid-Sudan naar het wereldtoneel van hardlopen is gekatapulteerd.

‘Dream Together is een viering van de menselijke geest en de collectieve reis naar uitmuntendheid,’ zegt On Film & Documentary Lead, Gessica Giulini. ‘We willen met de serie iedereen eraan herinneren dat we samen niet te stoppen zijn. We moedigen iedereen aan om hun dromen te omarmen en na te jagen.’

Credits

Directors:

J.M. HARPER

HECTOR APONYSUS

MICHAEL PAUL STEPHENSON

PIERRE ROBICHAUD

Editor:

SAMMY SMART

Directors of Photography

NATALIE KINGSTON

JOE MEADE

Composer

JULIAN CISNEROS

Sound Design

DIGITAL ONE

Colorist

GEORGE COSTAKIS

Production:                            

PARK PICTURES LONDON



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken