Hoka prolongeert 'Fly human fly'

Hoka prolongeert 'Fly human fly'
  • Bureaus
  • 25 jul 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieMarketing

Sportmerk Hoka, eind 2023 nog bekroond met een Epica Grand Prix, lanceert 'Bird's Eye', een nieuwe video onder de wereldwijd geïntegreerde marketingcampagne Fly human fly. De video brengt het ontstaan van het merk tot leven.

Daarnaast wil de campagne volgens Hoka de indrukwekkende prestaties van het merk vieren en mensen overal ter wereld met de overtuiging 'We Are All Born To Fly' inspireren.

Hoka werkte samen met haar vaste creatieve bureau, Anomaly, om verder te bouwen op de ‘Murmuration’-campagne die in juni vorig jaar (2023) werd gelanceerd. De nieuwe merkcampagne, ‘Bird’s Eye’, zet het ontstaansverhaal van het merk in de Franse Alpen in de verf. Met betoverende luchtbeelden vanuit vogelperspectief volgt de film een vogel die zich aansluit bij verschillende looptypes – weglopers, trailrunners en casual joggers – in een epische vlucht vanaf de top van een berg naar de wegen beneden. Dit verhaal weerspiegelt de kracht van gemeenschap en beweging: we vliegen hoger, rennen sneller en gaan verder – samen. Zo ontdekt het publiek dat lopen een beetje hetzelfde gevoel geeft als vliegen: een van opwinding en vrijheid, wat Hoka's boodschap ‘We Are All Born To Fly’ ook uitstraalt.

Met elke seizoensgebonden Fly Human Fly-campagne, zoals 'Bird’s Eye', streeft Hoka ernaar haar authenticiteit als modern hardlopersmerk te versterken en een band te creëren met haar hechte gemeenschap. Fly Human Fly blijft mensen motiveren om hun weg naar de startlijn te vinden en de vreugde van beweging te ervaren.

De volledige campagne is vanaf deze maand beschikbaar en wordt wereldwijd ondersteund via eigen media, buitenreclame, connected TV (CTV), digitaal en betaalde sociale media – waaronder Meta, Snapchat en TikTok. Merk 'm als eerste op in het venster hieronder.
(PvWK)

Over Hoka  
'Hoka is een van de snelst groeiende prestatiegerichte schoenen- en kledingmerken in de geschiedenis. Ontworpen in de bergen, levert Hoka schoeisel een ongekende combinatie van verbeterde demping en ondersteuning voor een unieke soepele rit. Elke dag werkt Hoka aan de innovatie en het ontwerp van zijn schoenen en kleding door samen te werken met een groot aantal wereldkampioenen, smaakmakers en alledaagse sporters. Van de finish tot het dagelijks leven, Hoka fans houden van het merk vanwege de gedurfde en onverwachte aanpak, en het geloof in de kracht van de mensheid om verandering te creëren voor een betere wereld. Hoka stelt een wereld van atleten in staat om over de aarde te vliegen. Ga voor meer informatie naar Hoka.com. Meer over Hoka holding Deckers op www.deckers.com.'

 



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken