Green Food Lab in zee met met Schuttelaar & Partners

- Bureaus
- 10 jan 2025 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketingcommunicatieMarketing
- 10 jan 2025 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Green Food Lab bundelt per deze maand de krachten met Schuttelaar & Partners. Dit moet beider strategie- en communicatiefunctie in de categorie van voeding, gezondheid en duurzaamheid versterken in een team met 130 medewerkers.
Zo ontstaat naar eigen zeggen het grootste duurzame transitiebureau van Nederland.
Het samengaan betekent vier dingen, melden de nieuwe partners:
- Isabel Boerdam (oprichter van Green Food Lab) treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners en wordt eindverantwoordelijk voor de services Communicatie en Design. Zij blijft dus nauw betrokken.
- Alle teamleden van Green Food Lab gaan mee naar Schuttelaar & Partners, en zullen – vanuit een nieuwe rol – zich onverminderd blijven inzetten voor alle klanten en projecten.
- Het team van Green Food Lab vormt – samen met de communicatieprofessionals van Schuttelaar & Partners – het Communicatie, PR & Activatieteam van het bureau, en zal nauw samenwerken met het Concept & Designteam en alle inhoudelijke impactteams. Onze klanten kunnen dus rekenen op dezelfde expertise, energie en flexibiliteit, maar dan aangevuld met een rijkdom aan kennis en kunde op het gebied van o.a. gezondheid en duurzaamheid.
- Het kantoor van Green Food Lab in Amsterdam zal toegevoegd worden aan het kantoorportfolio van Schuttelaar & Partners (ook gevestigd in Den Haag, Wageningen en Brussel), en standplaats blijven voor het communicatieteam. Hiermee blijft de eigenheid en het DNA van Green Food Lab behouden.
(PvWK | foto: GFL)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- DJI werft vakmensen met betekenisvolle nieuwe campagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

