De zomerfavorieten van... Amarins de Boer (Metro)
- Media
- 17 jul 2024 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Marketing
- 17 jul 2024 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Metro is jarig en blaast 25 kaarsjes uit. Samen met hoofdredacteur Amarins de Boer vieren we mee en checken meteen even hoe het er in de zomer op de redactie aan toegaat: ‘De komende jaren gaan we volle bak inzetten op unieke, eerlijke verhalen, waar geen AI tegenop kan.’
Waar ging de reis naar toe deze zomer?
Naar Frankrijk! Voor het eerst met ons zoontje van bijna negen maanden. We kozen voor een autovakantie, niet te ver van huis. We zaten in een huisje op een mooie camping in de Dordogne. Overdag trokken we er lekker op uit naar stadjes zoals Rocamadour en Brive. Baby in de draagzak en gaan. Het was top!
Welk seizoen is het belangrijkst voor Metro?
Het nieuws gaat altijd door en is niet per se seizoensgebonden natuurlijk. In de zomerperiode is het over het algemeen wat rustiger, maar met een mooie sportzomer, een net nieuw kabinet en een nieuw seizoen B&B Vol Liefde - waar de Metro-lezer van smult - hoeven we ons niet te vervelen. Natuurlijk blijven we ons ook bezighouden met het beantwoorden van huiskamervragen bij het (zomer)nieuws, zoals hoe voorkom je diefstal op vakantie en hoeveel belasting betaal je over je vakantiegeld?”
Welke zomertrends zijn belangrijk voor Metro?
In de zomerperiode besteden we extra aandacht aan leuke uitjes, vermaaktips en festivals. En dit jaar natuurlijk ook aan de Olympische Spelen en het EK. Zo hebben we bijvoorbeeld een verhaal over waarom het kijken naar sport gezond voor je is en alle essentiële voetbaltermen uitgelegd.
Wat zijn de plannen voor Metro voor de komende 25 jaar?
Mijlpaal wel hè, dat we deze zomer 25 jaar bestaan. Daar zijn we heel trots op! Van last man standing in het openbaar vervoer naar een populaire gratis nieuwssite die maandelijks door miljoenen lezers wordt bezocht. De komende jaren gaan we volle bak inzetten op unieke, eerlijke verhalen, waar geen AI tegenop kan. De kracht van Metro zit ‘m in persoonlijke, opvallende en duidende (nieuws)verhalen en die blijven we maken.
AMARINS’ ZOMERFAVORIETEN
Favoriete zomerdrankje? Leffe Blond (0,0)
Favoriete ijsje? Cornetto
Kamperen of hotel? Hotel
Favoriete barbecuegerecht? Bavette
Boek of badminton? Badminton
Favoriete vakantieland? Oostenrijk
Natuur of stad? Natuur
Zwembad of strand? Zwembad
Auto of vliegtuig? Auto
Fiets of boot? Fiets
Favoriete zomermerk? Incia
Zomer of winter? Zomer
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NMO breidt meting uitgesteld kijken... 21-01-2025
- Exclusieve samenwerking Talpa Media... 21-01-2025
- NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025... 20-01-2025
- IPG Mediabrands wint Dominos account20-01-2025
- Media-onderzoek WARC: overvloed,... 17-01-2025
- Erik van Aalst algemeen directeur... 17-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day