Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend

- Bureaus
- 26 apr 2024 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PitchesAwardMarketing
- 26 apr 2024 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Na de enthousiaste en vooral indrukwekkende pitches van de zes shortlist kandidaten voor de SAN New Kids On The Block Accent 2023 bij Google Nederland in Amsterdam, hebben ruim 40 Vakjuryleden (SAN juryleden/adverteerders) en de NKOTB Hoofdjury waaronder MarketingTribune de volgende drie finalisten gekozen.
De drie finalisten in alfabetische volgorde zijn de volgende (allen na 2020 gestarte) bureaus:
De Hoofdjury, bestaande uit vertegenwoordigers van de vakmedia: Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune) en Nicolette Hulsebos (van initiator Fonk), externe deskundigen: Bert Hagendoorn (Agency Engines) en Nathalie Peters (Morgenfrisk), de winnaar voorgaand jaar: Max van den Ingh (Unmuted); en vertegenwoordigers uit de bureauwereld: Boris Nihom (Dentsu Creative Amsterdam) en Jeroen van Eck (Joe Public Amsterdam) en bestuursleden van de SAN; Martijn Swijghuisen Reigersberg (UvU) en Mariëlle Rooswinkel (Aldi) stond onder leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Lotte Willemsen. Zij is in het dagelijks leven lector aan de Hogeschool Rotterdam en Directeur van de SWOCC.
De SAN staf bestaande uit Jeroen van den Brink en Bo Kant-Hessels leidde alles organisatorisch in goede banen, Google was host, zorgde voor een taco-buffet en gaf na afloop een geanimeerde borrel.
De uiteindelijke winnaar SAN NKOTB 2023 wordt bekend gemaakt tijdens de Uitreiking SAN Accenten 2023 op donderdag 30 mei 2023 vanaf 16.30 uur in Studio 21 te Hilversum. Meer info en kaarten vind je op www.sanaccent.nl.
(PvWK)

V.l.n.r. de drie finalisten op het Google hoofdkantoor: Arfected - gerepresenteerd door oprichter Bram van de Ven; Aigency - met oprichters Chrissie Cremers en Carina Snippe; Tonny Media- met oprichter Titus van Dijk en Josephine Boom
Foto boven: diverse genomineerden prepareren zich vol spanning een paar minuten voordat de pitches beginnen, in hoofdkwartier Google Nederland op de Zuidas in Amsterdam.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

