Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bureaus
- 26 apr 2024 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PitchesAwardMarketing
- 26 apr 2024 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Na de enthousiaste en vooral indrukwekkende pitches van de zes shortlist kandidaten voor de SAN New Kids On The Block Accent 2023 bij Google Nederland in Amsterdam, hebben ruim 40 Vakjuryleden (SAN juryleden/adverteerders) en de NKOTB Hoofdjury waaronder MarketingTribune de volgende drie finalisten gekozen.
De drie finalisten in alfabetische volgorde zijn de volgende (allen na 2020 gestarte) bureaus:
De Hoofdjury, bestaande uit vertegenwoordigers van de vakmedia: Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune) en Nicolette Hulsebos (van initiator Fonk), externe deskundigen: Bert Hagendoorn (Agency Engines) en Nathalie Peters (Morgenfrisk), de winnaar voorgaand jaar: Max van den Ingh (Unmuted); en vertegenwoordigers uit de bureauwereld: Boris Nihom (Dentsu Creative Amsterdam) en Jeroen van Eck (Joe Public Amsterdam) en bestuursleden van de SAN; Martijn Swijghuisen Reigersberg (UvU) en Mariëlle Rooswinkel (Aldi) stond onder leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Lotte Willemsen. Zij is in het dagelijks leven lector aan de Hogeschool Rotterdam en Directeur van de SWOCC.
De SAN staf bestaande uit Jeroen van den Brink en Bo Kant-Hessels leidde alles organisatorisch in goede banen, Google was host, zorgde voor een taco-buffet en gaf na afloop een geanimeerde borrel.
De uiteindelijke winnaar SAN NKOTB 2023 wordt bekend gemaakt tijdens de Uitreiking SAN Accenten 2023 op donderdag 30 mei 2023 vanaf 16.30 uur in Studio 21 te Hilversum. Meer info en kaarten vind je op www.sanaccent.nl.
(PvWK)
V.l.n.r. de drie finalisten op het Google hoofdkantoor: Arfected - gerepresenteerd door oprichter Bram van de Ven; Aigency - met oprichters Chrissie Cremers en Carina Snippe; Tonny Media- met oprichter Titus van Dijk en Josephine Boom
Foto boven: diverse genomineerden prepareren zich vol spanning een paar minuten voordat de pitches beginnen, in hoofdkwartier Google Nederland op de Zuidas in Amsterdam.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Rabobank profileert zich als 'Onze bank' in merkcampagne
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
- Zalando presenteert nieuwe merkpositionering
- RA*W presenteert After-Cannes talk
- Campagne Kom Gewoon brengt Rotterdam Centrum onder de aandacht
- Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te...
Laatste Nieuws
- GVB zoekt Amsterdammers die... 13-09-2024
- Benu lanceert nieuwe merkcampagne13-09-2024
- SuperRebel lanceert meest rampzalige... 13-09-2024
- [marketeer 208] Paul Woltering -... 13-09-2024
- Ben verrast studenten met gratis... 13-09-2024
- Rode Kruis start wervingscampagne... 11-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing