DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven: BusinessWise

- Media
- 18 apr 2024 @ 10:23
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 18 apr 2024 @ 10:23
- Michiel van Zaane
DPG Media lanceert vandaag BusinessWise, een nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven dat actualiteit met persoonlijke ontwikkeling combineert. Daarnaast duiden experts uit het bedrijfsleven het nieuws. BusinessWise zet daarbij vooral in op audio en video.
De lancering van BusinessWise is een aanvulling op het zakelijke portfolio van DPG Media, waar De Ondernemer ook onderdeel van is. BusinessWise is ontstaan uit de overtuiging dat succesvolle bedrijfsvoering begint bij de ontwikkeling van mensen, van zowel hun professionele als persoonlijke capaciteiten. Het nieuwe online platform speelt daar op in - ook via social media en podcast- en videokanalen - met dagelijks wisselende, actuele zakelijke inzichten en praktische adviezen.
C-level executives, thought leaders, economen, tal van ervaringsdeskundigen uit het bedrijfsleven en andere organisaties zijn bij BusinessWise betrokken. Roelof Hemmen, Gerben van Driel en Anne-Marie Fokkens zijn ‘de gezichten’. Er is dagelijks nieuwe, veelal korte, behapbare audio- en videocontent, wekelijks is er onder meer Studio BusinessWise (video) rondom een actueel thema en BusinessWise Experts (online radio) over nieuwe ideeën, methoden of processen die positieve veranderingen teweegbrengen.
Robert van den Ham (Director Content & Creatie) en Thijs van der Zande (Commercieel Manager) zijn twee van de bedenkers van BusinessWise: ‘Ons doel is een sterk mediaplatform ontwikkelen waar professionals zich kunnen verbinden, leren en groeien, terwijl ze tegelijkertijd up-to-date blijven met de laatste ontwikkelingen in hun vakgebied”. Ze richten zich op de brede laag mensen ‘tegen C-level’ aan bij grootzakelijke ondernemingen en breder: op iedereen met de ambitie meer te halen uit zijn werk. ,,Met onze onderscheidende contentstrategie, tone of voice en keuze voor mediatypes als audio en video gaan we binnen zakelijke media een nieuwe standaard zetten. Stap een hebben we vandaag gezet.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes