Multi-Gyn kiest voor influencerstrategie

- Bureaus
- 12 sep 2025 @ 09:37
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 sep 2025 @ 09:37
- Tamara de Vos
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne. De campagne is gericht op vrouwen van 18 tot 49 jaar en is sinds kort actief op Instagram en TikTok.
De focus ligt op het vergroten van de merkbekendheid, het stimuleren van productoverweging en het genereren van online traffic naar retailers. De campagne bestaat uit influencer marketing in combinatie met betaalde inzet op social media.
Influencercampagne
Deze campagne draagt bij aan het bespreekbaar maken van vaginale ongemakken, een onderwerp waar vaak nog een taboe op rust. Door ervaringen en advies op een toegankelijke manier te delen, krijgt het thema volgens Multi-Gyn meer zichtbaarheid en de maatschappelijke relevantie extra nadruk.
Zes Nederlandse influencers – Mascha Feoktistova, Vera Camilla, Sarah Liegbregts, Frédérique Ros, Jillian Camarajordan en Ascha Augusta – delen persoonlijke verhalen en advies over vaginale ongemakken. Daarnaast is content van twee creators versterkt via paid media om het bereik verder uit te bouwen.
Sophie van der Schaft, co-CEO AndAgencyAmsterdam, zegt hierover: ‘Voor Multi-Gyn hebben we een strategie ontwikkeld waarin influencer marketing en paid social elkaar versterken. Door persoonlijke verhalen centraal te zetten creëren we relevantie en dragen we bij aan meer openheid rondom intieme gezondheid.’
De campagne behaalde ruim 2,2 miljoen impressies, waarvan 851.578 organisch. Het aantal engagements kwam uit op 16.358, waaronder 14.908 likes en 711 saves. De gestelde KPI voor organisch bereik (697.000–777.000) is hiermee overschreden.
Bekijk de campagnevideo op Instagram
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes