Domino’s lanceert 13 nieuwe office misfits-films

Domino’s lanceert 13 nieuwe office misfits-films
  • Bureaus
  • 10 sep 2025 @ 14:42
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Domino’s breidt samen met Selmore het ‘Honour The Craving’-universum flink uit. Waar eind 2024 de campagne startte met twee introductiefilms rond een groepje kantoorklerken, komen er nu dertien nieuwe korte films én een reeks memes bij.

Centraal staan de zogenoemde office misfits: medewerkers die vooral uitblinken in het uitzitten van de tijd en het ontwijken van werk. ‘We hebben een advertising property waarin elk filmpje voelt als een nieuwe aflevering’, zegt Diederick Hillenius, oprichter en creatief directeur van Selmore. ‘Dat zorgt op termijn voor die herkenning waarvoor je je feed even stilzet: je wil toch weten hoe het onze likeable under achievers vergaat.’

Bekijk de films hieronder:



Ook Domino’s ziet hoe de setting herkenbaar is voor de doelgroep. ‘Onze fans herkennen zich massaal in de kantoorsituaties; (over)werken staat tenslotte synoniem voor pizza bestellen’, vertelt Casper Mooyman, marketingdirecteur Domino’s. ‘Met deze nieuwe serie diepen we die wereld uit met verschillende formats en volop haakjes voor social.’

De campagne wordt de komende tijd in delen uitgerold: online, via social kanalen en op televisie.

Credits
Klant: Domino’s Nederland - Casper Mooyman, Yahri Tielemans, Maxime van Dijck
Reclamebureau: Selmore Creative Agency
Productiemaatschappij: Ruben Paul Ruben
Regie: Ruben van Duijn
Edit: Ruben van Duijn
Grading: Ruben van Duijn
Muziek: De Geluiderij
Geluid: Soundcircus
Voice over: Chiem Vreeken

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken