De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers

De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
  • Media
  • 8 sep 2025 @ 09:07
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

'De Telegraaf is stevig verankerd in de boardrooms van Nederland. Uit de Decision Makers Survey 2025 blijkt dat het nieuwsmerk bovengemiddeld goed scoort onder zakelijke beslissers, met name CFO’s, eigenaren en directeuren.

Vooral de positie bij CFO’s springt eruit: De Telegraaf bereikt meer financieel eindverantwoordelijken dan welk ander nieuwsmerk ook. Met De Financiële Telegraaf (DFT) beschikt het medium bovendien over een extra troefkaart. DFT biedt dagelijks analyses, beursnieuws en economische duiding die direct aansluiten bij de werkpraktijk van financiële topbeslissers.

Boaz Shkolnik, directeur B2B bij Mediahuis Nederland, benadrukt de kracht van het merk. ‘Met De Financiële Telegraaf zijn wij al jarenlang dé krant voor de CFO en de financiële top van Nederland. Tegelijkertijd weten we ook ondernemers en directies van micro-, mkb- en grootbedrijven te inspireren en te informeren. Die combinatie maakt De Telegraaf onmisbaar voor adverteerders: wij spreken alle lagen van het bedrijfsleven aan.’

Volgens de survey heeft De Telegraaf ook het hoogste bereik onder eindbeslissers die verantwoordelijk zijn voor de inkoop van producten en diensten binnen vrijwel alle sectoren.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken