PSV en Coca-Cola verlengen samenwerking met focus op fans, keuze en duurzaamheid

PSV en Coca-Cola verlengen samenwerking met focus op fans, keuze en duurzaamheid
  • Sponsoring
  • 28 jul 2025 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

PSV en Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) hebben hun bestaande samenwerking verlengd. De partijen zijn al ruim tien jaar aan elkaar verbonden en blijven ook de komende periode samenwerken rondom de drankvoorziening in en rond het Philips Stadion.

De overeenkomst betekent dat het assortiment van Coca-Cola, waaronder merken als Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuze Tea en Chaudfontaine, beschikbaar blijft voor bezoekers van wedstrijden van PSV, Jong PSV en PSV Vrouwen.

Volgens Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV, is het verlengen van het contract een voortzetting van een stabiele relatie. 'De samenwerking verloopt al jaren naar tevredenheid. Coca-Cola ondersteunt ons bij de logistieke organisatie rond wedstrijddagen', aldus Janssen.

Vanuit CCEP vertelt Ramona van Zuylen, Director Away from Home, aan MarketingTribune over het belang van het aanbod voor stadionbezoekers. 'We willen blijven inspelen op de wensen van het publiek, onder meer door voldoende keuze en aandacht voor duurzaamheid.'

In de samenwerking is er onder meer aandacht voor afvalscheiding in het stadion en voor het aanbieden van suikervrije en caloriearme dranken, iets waar volgens CCEP de vraag naar blijft toenemen. Daarnaast blijven ook kant-en-klare mixdranken, zoals Jack Daniel’s & Coca-Cola, deel uitmaken van het assortiment rond de wedstrijden.

De verlenging van de samenwerking is voor onbepaalde tijd.

Beeld: CCEP

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken