PSV en Coca-Cola verlengen samenwerking met focus op fans, keuze en duurzaamheid

- Sponsoring
- 28 jul 2025 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 28 jul 2025 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
PSV en Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) hebben hun bestaande samenwerking verlengd. De partijen zijn al ruim tien jaar aan elkaar verbonden en blijven ook de komende periode samenwerken rondom de drankvoorziening in en rond het Philips Stadion.
De overeenkomst betekent dat het assortiment van Coca-Cola, waaronder merken als Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuze Tea en Chaudfontaine, beschikbaar blijft voor bezoekers van wedstrijden van PSV, Jong PSV en PSV Vrouwen.
Volgens Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV, is het verlengen van het contract een voortzetting van een stabiele relatie. 'De samenwerking verloopt al jaren naar tevredenheid. Coca-Cola ondersteunt ons bij de logistieke organisatie rond wedstrijddagen', aldus Janssen.
Vanuit CCEP vertelt Ramona van Zuylen, Director Away from Home, aan MarketingTribune over het belang van het aanbod voor stadionbezoekers. 'We willen blijven inspelen op de wensen van het publiek, onder meer door voldoende keuze en aandacht voor duurzaamheid.'
In de samenwerking is er onder meer aandacht voor afvalscheiding in het stadion en voor het aanbieden van suikervrije en caloriearme dranken, iets waar volgens CCEP de vraag naar blijft toenemen. Daarnaast blijven ook kant-en-klare mixdranken, zoals Jack Daniel’s & Coca-Cola, deel uitmaken van het assortiment rond de wedstrijden.
De verlenging van de samenwerking is voor onbepaalde tijd.
Beeld: CCEP
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Jack Daniel’s
- Director Away from Home
- Chaudfontaine
- CCEP vertelt Ramona van Zuylen
- Sprite
- Frans Janssen
- PSV
- Fuze Tea
- Eindhoven
- Fanta
- Coca-Cola
- Commercieel Directeur
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Tour of Holland na 21 jaar terug met... 29-07-2025
- PSV en Coca-Cola verlengen... 28-07-2025
- Amazon verlengt sponsoring Uefa... 24-07-2025
- Sport, muziek en cultuur in het Rabo... 15-07-2025
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers