Intertoys nieuwe hoofdpartner De Grote Sinterklaasfilm
.jpg)
- Algemeen
- 28 jul 2025 @ 08:59
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 28 jul 2025 @ 08:59
- Imke Walenberg
Intertoys is vanaf dit jaar de nieuwe hoofdpartner van De Grote Sinterklaasfilm. De speelgoedketen en producent Messercola Drama hebben een samenwerking voor drie jaar gesloten, waarbij Intertoys tot en met 2027 betrokken is bij het populaire bioscoopavontuur rond Sinterklaas.
Naast zichtbaarheid in de film krijgt Intertoys een prominente rol in de najaarscampagne, inclusief exclusieve rechten voor de officiële filmmerchandise. De samenwerking gaat verder dan klassieke sponsoring. Zo keert de filmwereld terug in het Intertoys Speelboek, tv-commercials, de winkels en op Intertoys.nl. Op het interactieve PLAY-platform worden kinderen ondergedompeld in de magie van de film, met onder meer een augmented reality-game waarin zij zelf als Piet in opleiding op avontuur gaan.
Ook de populaire YouTube-tweeling Quinn en Aaron maakt dit jaar hun opwachting in de film. Als merkambassadeurs ontwikkelen zij een speciale online serie waarin humor, filmkarakters en de Intertoys-campagne samenkomen.
360-campagne
'We tillen het Sinterklaasfeest echt naar een nieuw niveau,' zegt Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys. 'Deze 360-campagne versterkt Intertoys als dé Sinterklaasbestemming én vergroot de magie voor kinderen en ouders.'
Lucio Messercola, regisseur en producent van de film, benadrukt het belang van de samenwerking: 'We brengen het verhaal tot leven buiten de bioscoop. Van verkleedsetjes tot interactieve games, kinderen worden echt onderdeel van het avontuur.'
Vanaf 1 oktober is De Grote Sinterklaasfilm en de Verdwenen Verlanglijstjes te zien in de Nederlandse bioscopen. Tegelijk lanceert Intertoys een productlijn met knuffels, knutselsets en andere cadeauartikelen, geïnspireerd op de film.
Op de foto (links naar rechts): Mick Smits (Messercola), Party Piet Pablo, Celvin de Bie (Intertoys), Chico Choco en Lucio Messercola (Messercola)
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [Grote Jongerenonderzoek] (1) Social media gebruik
- [column] De politiek heeft geen belofte meer
- [Grote Jongerenonderzoek] (2) Kijkgedrag ontcijferdd
- Spotler Group versterkt portfolio met klantfeedbackplatform...
- Campagne 'Wie checkt jou?' waarschuwt op World Drowning...
- [column] Aura farming: de nieuwe hype waar niemand om vroeg...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers