Intertoys nieuwe hoofdpartner De Grote Sinterklaasfilm

Intertoys nieuwe hoofdpartner De Grote Sinterklaasfilm
  • Algemeen
  • 28 jul 2025 @ 08:59
  • Link
  • Imke Walenberg
    Imke Walenberg

    Hoofdredacteur Online
    MarketingTribune
  • Geen tag

Intertoys is vanaf dit jaar de nieuwe hoofdpartner van De Grote Sinterklaasfilm. De speelgoedketen en producent Messercola Drama hebben een samenwerking voor drie jaar gesloten, waarbij Intertoys tot en met 2027 betrokken is bij het populaire bioscoopavontuur rond Sinterklaas.

Naast zichtbaarheid in de film krijgt Intertoys een prominente rol in de najaarscampagne, inclusief exclusieve rechten voor de officiële filmmerchandise. De samenwerking gaat verder dan klassieke sponsoring. Zo keert de filmwereld terug in het Intertoys Speelboek, tv-commercials, de winkels en op Intertoys.nl. Op het interactieve PLAY-platform worden kinderen ondergedompeld in de magie van de film, met onder meer een augmented reality-game waarin zij zelf als Piet in opleiding op avontuur gaan.

Ook de populaire YouTube-tweeling Quinn en Aaron maakt dit jaar hun opwachting in de film. Als merkambassadeurs ontwikkelen zij een speciale online serie waarin humor, filmkarakters en de Intertoys-campagne samenkomen.

360-campagne

'We tillen het Sinterklaasfeest echt naar een nieuw niveau,' zegt Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys. 'Deze 360-campagne versterkt Intertoys als dé Sinterklaasbestemming én vergroot de magie voor kinderen en ouders.'

Lucio Messercola, regisseur en producent van de film, benadrukt het belang van de samenwerking: 'We brengen het verhaal tot leven buiten de bioscoop. Van verkleedsetjes tot interactieve games, kinderen worden echt onderdeel van het avontuur.'

Vanaf 1 oktober is De Grote Sinterklaasfilm en de Verdwenen Verlanglijstjes te zien in de Nederlandse bioscopen. Tegelijk lanceert Intertoys een productlijn met knuffels, knutselsets en andere cadeauartikelen, geïnspireerd op de film.

 

Op de foto (links naar rechts): Mick Smits (Messercola), Party Piet Pablo, Celvin de Bie (Intertoys), Chico Choco en Lucio Messercola (Messercola)

Imke Walenberg

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken