Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’

- Bureaus
- 28 jul 2025 @ 10:46
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jul 2025 @ 10:46
- Tamara de Vos
Na een redesign op basis van community-feedback presenteert Lynk & Co eind juli een nieuwe pan-Europese campagne voor de vernieuwde 01. De campagne ‘Wonder. Full.’ loopt twee jaar in zeven Europese landen en positioneert de 01 als een gezinsvriendelijke auto vol slimme features.
Centraal staat de hero-film Let’s Get on 01, waarin een gezin een rit met de 01 transformeert in een spontaan stadsfeest. De campagne (zie hieronder) wil afrekenen met traditionele autobeelden van lege wegen en benadrukt volgens het merk een nieuw, expressiever perspectief.
Visuele stijl en media
‘De nieuwe 01 zit boordevol features en plezier’, aldus Mathieu Spencer, Chief Marketing Officer bij Lynk & Co. ‘Deze campagne vangt dat gevoel met humor en menselijkheid. Het is een viering van de kleine momenten die autorijden leuk maken.’ Patrick Garvey, Managing Director bij We Are Pi, vult aan: ‘De auto-industrie verandert zo snel dat het oude draaiboek niet meer werkt. Deze campagne is een sterk statement dat past bij het karakter en de community-gedreven aanpak van Lynk & Co.’
De campagne wordt uitgerold in België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en Zweden. Naast de 60 en 15 seconden durende video bevat de campagne zeven visuele uitingen en buitenreclame (OOH).
Credits
Creatie: We Are Pi
Productie: 100%
Regie: Sam de Jong
Media: Dentsu
Fotografie: Nick van Tiem
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

