Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’

- Bureaus
- 28 jul 2025 @ 10:46
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jul 2025 @ 10:46
- Tamara de Vos
Na een redesign op basis van community-feedback presenteert Lynk & Co eind juli een nieuwe pan-Europese campagne voor de vernieuwde 01. De campagne ‘Wonder. Full.’ loopt twee jaar in zeven Europese landen en positioneert de 01 als een gezinsvriendelijke auto vol slimme features.
Centraal staat de hero-film Let’s Get on 01, waarin een gezin een rit met de 01 transformeert in een spontaan stadsfeest. De campagne (zie hieronder) wil afrekenen met traditionele autobeelden van lege wegen en benadrukt volgens het merk een nieuw, expressiever perspectief.
Visuele stijl en media
‘De nieuwe 01 zit boordevol features en plezier’, aldus Mathieu Spencer, Chief Marketing Officer bij Lynk & Co. ‘Deze campagne vangt dat gevoel met humor en menselijkheid. Het is een viering van de kleine momenten die autorijden leuk maken.’ Patrick Garvey, Managing Director bij We Are Pi, vult aan: ‘De auto-industrie verandert zo snel dat het oude draaiboek niet meer werkt. Deze campagne is een sterk statement dat past bij het karakter en de community-gedreven aanpak van Lynk & Co.’
De campagne wordt uitgerold in België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en Zweden. Naast de 60 en 15 seconden durende video bevat de campagne zeven visuele uitingen en buitenreclame (OOH).
Credits
Creatie: We Are Pi
Productie: 100%
Regie: Sam de Jong
Media: Dentsu
Fotografie: Nick van Tiem
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat laat zien: duurzaam leven is makkelijk
- Dept wordt Europees social lead agency voor De Vegetarische...
- Even schakelen met nieuwe campagne van Sunny Cars
- Selmore wint Tikkie-campagnewedstrijd met Klene Dropjacht
- 'Ik neem een belachelijk assortiment Apple-producten mee'
- Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’
Laatste Nieuws
- Nederlands marketingbureau... 30-07-2025
- Lynk & Co lanceert Europese campagne... 28-07-2025
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency... 28-07-2025
- 'Ik neem een belachelijk assortiment... 25-07-2025
- 'Echte aandacht is offline'23-07-2025
- Even schakelen met nieuwe campagne... 21-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers