Dept wordt Europees social lead agency voor De Vegetarische Slager

Dept wordt Europees social lead agency voor De Vegetarische Slager
  • Bureaus
  • 17 jul 2025 @ 08:07
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

De Vegetarische Slager heeft Dept gekozen als social lead agency voor Nederland, België, Duitsland en het VK. Het gaat om de redactionele strategie, always-on content, community management, productie en paid social van de eigen kanalen met de opdracht de markt voor vleesvervangers verder openbreken.

Ram Huigen, CMO De Vegetarische Slager: ‘We zijn super enthousiast over de samenwerking met Dept, waarmee we onze missie - het bevrijden van alle dieren uit de voedselketen - nog krachtiger kunnen uitdragen. Hun expertise in het ontwikkelen van aansprekende social content helpt ons om op een betekenisvolle manier verbinding te maken met onze community en bij te dragen aan een verschuiving richting duurzamere voedselkeuzes.’ Roddy Taylor, Director of Growth bij Dept wil de markt flink opschudden: ‘Ook wij zijn heel erg blij met deze nieuwe samenwerking. Ons doel is om content te maken die de community aanspreekt en uitnodigt tot verandering richting duurzamere eetgewoonten, en zo een groeiende community van fans in meerdere landen te blijven inspireren.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken