Bol lanceert online én fysieke festivalwinkel

- Food-en-retail
- 16 jul 2025 @ 07:02
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 jul 2025 @ 07:02
- Kel Koenen
Terwijl de festivalzomer volop gaande is, speelt Bol in op de stijgende vraag naar kampeer- en festivalproducten met een speciaal samengestelde online festivalwinkel. Onder het motto 'dé festivalwinkel van ons allemaal' biedt Bol deze zomer meer dan 100.000 artikelen aan – van luchtbedden tot Satisfyers.
‘We weten precies wat feestgangers nodig hebben’, stelt Bol. Daarom verzamelde de webwinkel alles wat van pas komt op het festivalterrein – denk aan oordoppen, regenponcho’s, draadloze speakers en populaire spelletjes zoals Hitster. Dat muziekspel ging vorig jaar ruim 30.000 keer over de (digitale) toonbank in de festivalmaanden. Opvallend populair dit jaar zijn walkietalkies, maar ook verzorgingsitems als boobtape, zelfbruiner en anti-blarensticks doen het goed.
Net als voorgaande jaren opent bol bovendien een fysieke Festivalwinkel op Lowlands. Bezoekers kunnen hun bestellingen vooraf online plaatsen via lowlands.bol.com en die ter plekke ophalen. Voor de spontane shopper is er ook een last-minute assortiment op locatie beschikbaar.
Naast de winkel biedt bol ook een uitgebreide leen- en hulpservice. ‘Ons team staat klaar om te helpen bij het opzetten van tenten en leent spullen uit zoals haringen. Dit jaar assisteren we festivalgangers ook bij het afbreken en inpakken van hun kamp op maandag’, aldus Bol.
En wie na sluitingstijd nog energie over heeft: achter de winkel transformeert ‘Het Magazijn’ opnieuw in een geheime nachtclub met verrassingsoptredens.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bol lanceert online én fysieke... 16-07-2025
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers