'Ons team mag locatie- en tijdonafhankelijk werken, zolang je maar je shit gedaan krijgt'

'Ons team mag locatie- en tijdonafhankelijk werken, zolang je maar je shit gedaan krijgt'
  • Bureaus
  • 16 jul 2025 @ 08:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Interview

Marwan Guedamsi is co-founder/head of growth van Aidem Agency. Hij is net terug van 7 maanden Zuid-Spanje; de rest van de zomer brengt hij dus door in Amsterdam, zijn thuisbasis.

Laptop mee?
Mijn dochter is bijna vier jaar oud en tot aan deze tijd bestond het begrip ‘zomervakantie’ voor ons niet echt, haha. Tijdens onze, in lengte variërende tripjes, gaat mijn laptop altijd mee. Ik denk toch dat nomadenbloed in me...

Wat is je geheime truc om je team in de zomer gemotiveerd te houden?
Ongelimiteerd speciaalbier en ijskoude rosé. Nee, grapje, er bestaat geen geheime tovertruc om de motivatie - consistent - hoog te houden, überhaupt los van de zomer. Wij hanteren standaard een hoge mate van vrijheid in balans met duidelijke verantwoordelijkheden. Ons team mag locatie- en tijdonafhankelijk werken, zolang je maar je 'shit' gedaan krijgt. Alles is bespreekbaar en alles mag gezegd worden. Paar maandjes naar Zuid-Afrika, Uzbekistan of Bali? Prima!

Wat is het gekste verzoek dat je ooit hebt gekregen van een klant voor een zomercampagne?
Vorige zomer bleek dat een groot mediabureau bij een van onze klanten ondermaatse content had aangeleverd voor een campagne in samenwerking met een van Nederlands' bekendste festivals. Cruciaal moment dus. Aan ons de vraag of we binnen circa anderhalve week een nieuwe batch aan content konden maken. Even hollen en vliegen, maar uiteindelijk gelukt met overstijgende benchmarks.
Ook leuk: we hebben recentelijk een grootschalig online/offline activatieconcept gepitched en dat is positief ontvangen. Door een miscommunicatie bleek dit niet alleen in Nederland, maar in meerdere landen uitgevoerd te moeten worden, met een krappe tijdlijn en hoge productiewaarde. Uiteindelijk was het wijzer om dit keer een ander moment te kiezen :-)

Hoe ziet de perfecte zomerdag en zomeroutfit eruit? Teenslippers en korte broek naar kantoor of niet?
De outfit is netjes doch nonchalant, kakkerig doch urban: loafers, linnen broekie en een simpel licht shirt of overhemd. Vergeet mijn gouden Amsterdam-ketting niet voor wat hoofdstadflair.
De dag begint met een rondje in de zon en een goed bakkie op de gracht. Paar meetings met toffe merken en het liefst een pitch. Lekker eindigen bij een mooi Italiaans restaurant om lang te tafelen bij de ondergaande zon - het liefst met uitzicht op water. Dan heb je me.

Welke Spotify Playlist staat op?
Italian Coastal Escapism. Amalfi Coast vibes, heerlijk. Zuid-Italië (voornamelijk Puglia) is echt mijn ding, los van Thailand.

Wat staat er op de planning voor het najaar?
Q4 is voor agencies als de weersvoorspelling in Nederland: je weet enigszins wat er gaat komen, maar er kan ook uit het niets ineens storm of een winterzon opkomen.
Aidem Agency blijft elk jaar mooi doorgroeien. De kunst is vooral om die groei in balans te houden met het leveren van topkwaliteit. Afgelopen maanden hebben we mooie merken - Bol, Ici Paris XL, Oreo en Alpro - kunnen helpen met meer zichtbaarheid op TikTok en andere short-form videokanalen zoals Instagram Reels & YouTube Shorts. Binnenkort kunnen we weer een paar mooie nieuwe klanten aankondigen. 👀 We zijn daarnaast volop bezig met innovatie, en ik verwacht dat 2026 hét jaar zal zijn van Social Commerce en TikTok Shop in Nederland.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken