De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje

- Bureaus
- 5 sep 2025 @ 03:57
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 sep 2025 @ 03:57
- Kel Koenen
Koffiemerk De Koffiejongens lanceert samen met bureau Closed on Monday een nieuw merkverhaal en landelijke campagne. Onder het motto ‘Twee kleine jongens met grootse plannen’ presenteren zij zich als nieuwsgierig buitenbeentje in een wereld die wordt gedomineerd door grote koffiemerken.
In de campagne volgen we twee jongens die letterlijk de wereld in rollen: van plantages tot hoge ladders en vergezichten door een verrekijker. Daarmee verbeelden ze de zoektocht naar de beste en eerlijkste koffie. ‘We trekken onze stoute schoenen aan om goede dingen te doen’, zegt Masha Kodden, CMO van De Koffiejongens. ‘Dat begon met composteerbare cups en 100% biologische koffie. Maar nieuwsgierigheid stopt niet. Deze campagne laat zien dat ons avontuur pas net begonnen is.’
Ook Robin Versnel, Creative Lead bij Closed on Monday, benadrukt het onderscheidend karakter: ‘De Koffiejongens is geen merk dat braaf meeloopt. Ze gaan op pad, vallen, staan op en ontdekken steeds iets nieuws. Precies dat gevoel wilden we vangen: een campagne die nieuwsgierigheid opwekt en mensen meeneemt in het avontuur.’
De campagne is vanaf deze week zichtbaar in print, OOH en via social.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Wij eisen de nacht op-campagne van start voor veiligheid vrouwen
- Nieuwe campagne Het Vergeten Kind benadrukt kracht van aandacht
- Initiative grootste mediabureau van Nederland
- Asito zet schoonmaakvak in nieuw daglicht
- Logistiekcampagne TLN benadrukt innovatie en duurzaamheid
- Zwitserleven maakt pensioen menselijk met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Recordaantal inzendingen voor Effie... 05-09-2025
- De Koffiejongens positioneren zich... 05-09-2025
- Campagne zet trotse Hartmakers in... 05-09-2025
- Dovida kiest voor Draft Digital 03-09-2025
- Dept vergroot rol bij Lufthansa... 03-09-2025
- Ambion werft leraren met betaalde... 03-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers