Logistiekcampagne TLN benadrukt innovatie en duurzaamheid

- Bureaus
- 26 aug 2025 @ 09:23
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 aug 2025 @ 09:23
- Kel Koenen
Transport en Logistiek Nederland (TLN) lanceert de volgende fase van de campagne 'Het lukt alleen met logistiek'. In samenwerking met reclamebureau RAUWcc krijgt de publiekscampagne vernieuwd materiaal dat niet alleen de onmisbaarheid, maar ook de innovatieve en duurzame kracht van de sector laat zien.
‘Voor consumenten lijkt het vanzelfsprekend dat de supermarkt altijd gevuld is, maar zonder logistiek zou dat niet mogelijk zijn’, aldus TLN. De campagne vertelt dat verhaal aan de hand van herkenbare producten zoals koffie en kaas, waarin de reis van producent tot schap centraal staat.
De boodschap komt breed onder de aandacht via video’s, radiospots en grootschalige uitingen langs snelwegen, abri’s en tankstations. Online wordt het bereik versterkt met advertenties en social content.
Een opvallend element is dat transportbedrijven zelf kunnen meedoen. Met speciale stickers voor vrachtwagens en bestelwagens – in achttien verschillende productvarianten – wordt de campagne letterlijk de weg op gestuurd. ‘Zo kan elk bedrijf een boodschap kiezen die aansluit bij de lading of klanten’, meldt TLN. ‘De komende periode zul je ze dus overal op de snelweg tegenkomen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Logistiekcampagne TLN benadrukt... 26-08-2025
- Asito zet schoonmaakvak in nieuw... 25-08-2025
- Wij eisen de nacht op-campagne van... 25-08-2025
- Nieuwe campagne Het Vergeten Kind... 25-08-2025
- Initiative grootste mediabureau van... 25-08-2025
- Mizuno zet in op kracht van routines22-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers