Logistiekcampagne TLN benadrukt innovatie en duurzaamheid

Logistiekcampagne TLN benadrukt innovatie en duurzaamheid
  • Bureaus
  • 26 aug 2025 @ 09:23
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Transport en Logistiek Nederland (TLN) lanceert de volgende fase van de campagne 'Het lukt alleen met logistiek'. In samenwerking met reclamebureau RAUWcc krijgt de publiekscampagne vernieuwd materiaal dat niet alleen de onmisbaarheid, maar ook de innovatieve en duurzame kracht van de sector laat zien.

‘Voor consumenten lijkt het vanzelfsprekend dat de supermarkt altijd gevuld is, maar zonder logistiek zou dat niet mogelijk zijn’, aldus TLN. De campagne vertelt dat verhaal aan de hand van herkenbare producten zoals koffie en kaas, waarin de reis van producent tot schap centraal staat.

De boodschap komt breed onder de aandacht via video’s, radiospots en grootschalige uitingen langs snelwegen, abri’s en tankstations. Online wordt het bereik versterkt met advertenties en social content.

Een opvallend element is dat transportbedrijven zelf kunnen meedoen. Met speciale stickers voor vrachtwagens en bestelwagens – in achttien verschillende productvarianten – wordt de campagne letterlijk de weg op gestuurd. ‘Zo kan elk bedrijf een boodschap kiezen die aansluit bij de lading of klanten’, meldt TLN. ‘De komende periode zul je ze dus overal op de snelweg tegenkomen.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken