Haarlemse creatieve sector opent deuren tijdens HA Night

Haarlemse creatieve sector opent deuren tijdens HA Night
  • Bureaus
  • 12 aug 2025 @ 17:33
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Op vrijdag 5 september verandert Haarlem opnieuw in één grote creatieve speeltuin tijdens de tweede editie van HA Night. Na het succesvolle debuut vorig jaar is het thema dit keer helder: 'inspireren, verbinden en ruimte maken voor nieuw talent'.

‘Er zit hier talent, energie en lef’, zegt Maarten Eikelenboom, voorzitter van Stichting Haarlem Agencies. ‘We willen de volgende generatie creatieven laten zien dat er hier volop kansen liggen.’ Bezoekers krijgen een ongefilterde blik achter de schermen bij uiteenlopende Haarlemse agencies, van brainstormsessies tot kantoorfeesten.

In plaats van formele presentaties wacht een mix van demo’s, workshops, muziek en spontane ontmoetingen – vaak met een biertje of pizzaslice in de hand. Deelnemende bureaus, waaronder nieuwkomers Creative Media Network, Blauwe Monsters en Merlin Studio, laten zien dat je voor creativiteit niet per se naar Amsterdam hoeft.

HA Night is uitgegroeid tot een structurele samenwerking tussen Haarlemse bureaus, die zo de stad profileren als plek om te werken, te groeien én te blijven.

Tickets en meer informatie zijn te vinden via hanight.nl.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken