Zwitsal introduceert zachtere look en formule

- Bureaus
- 8 aug 2025 @ 13:10
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 aug 2025 @ 13:10
- Kel Koenen
Zwitsal presenteert deze zomer een volledig vernieuwde babyverzorgingslijn. Het merk, al generaties lang een vertrouwde naam in Nederlandse gezinnen, kiest met een zachtere uitstraling en aangepaste formules bewust voor vernieuwing.
De iconische felgele flessen maken plaats voor een subtielere kleur, terwijl ook de welbekende geur is verfijnd. ‘We hebben écht geluisterd naar jonge ouders’, zegt Gea Massy, Senior Brand Development Manager bij Zwitsal. ‘Het vernieuwde Zwitsal is ons antwoord: vertrouwd, maar helemaal van nu.’
De nieuwe positionering – Zacht is onze kracht – speelt in op een groeiende behoefte aan rust, geborgenheid en aandacht in de zorg voor jonge kinderen. Ouders willen weten wat ze op de huid van hun kindje aanbrengen. Daarom zijn de vernieuwde producten verrijkt met natuurlijke ingrediënten als calendula en kamille, vrij van sulfaten, kleurstoffen en zeep en verpakt in flessen van 100% gerecycled plastic.
Volgens Diana van Staalduijnen, Business Unit Leader Baby, is de vernieuwing meer dan cosmetisch: ‘Die dialoog maakt Zwitsal klaar voor de toekomst.’ De vernieuwde Zwitsal-lijn is inmiddels verkrijgbaar in de winkels.
Een uitgebreide campagne – bekeken door de ogen van het kind – gaat de nieuwe merkbeleving versterken.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Decathlon lanceert nieuwe campagne met Antoine Griezmann in de...
- 'Zelfvertrouwen begint bij jezelf en dat neem je mee in elk...
- Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency of the Year
- Nederlands marketingbureau Branthlete helpt het vrouwenvoetbal...
- Lucid strikt Timothée Chalamet als merkambassadeur
Laatste Nieuws
- Zwitsal introduceert zachtere look... 08-08-2025
- Adnight 2025 haalt Wieden+Kennedy en... 08-08-2025
- Nieuwe merkbelofte De Hypotheekshop:... 08-08-2025
- 'Uitrusten, en vooral afschakelen,... 08-08-2025
- Raleigh herleeft met lef en karakter07-08-2025
- Dribbelplein trapt samenwerking Hoog... 07-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers