High-Clean verfrist website in lijn met nieuwe koers

- B2b
- 1 aug 2025 @ 16:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 1 aug 2025 @ 16:00
- Peter van Woensel Kooy
High-Clean, specialist in uitschuifbare telescoopstelen voor het schoonmaken van zonnepanelen en hoge ramen, presenteert een volledig vernieuwde website. De restyling markeert een volgende stap in de strategische herpositionering van het bedrijf onder leiding van Antoine Brouwer, die sinds eind 2024 CEO is.
De vernieuwde website (hier te zien) is ontworpen om zowel particuliere als zakelijke klanten beter te bedienen. Het gebruiksgemak is verhoogd, het assortiment is overzichtelijker gepresenteerd en de merkidentiteit heeft een modernere uitstraling gekregen. De nieuwe stijl kenmerkt de ambitie van High-Clean om zijn positie als marktleider in kwaliteit en innovatie uit te bouwen.
Van frustratie naar innovatie
High-Clean begon in 2016 als initiatief van twee broers uit Putten, naar eigen zeggen gedreven door frustratie over bestaande telescoopstelen die terugschoven of waarvan de waterslang telkens bleef haken. Hun doel: een gebruiksvriendelijke, solide oplossing ontwikkelen die wél doet wat het belooft. Inmiddels is het familiebedrijf uitgegroeid tot een gevestigde naam, met een eigen showroom, klimaatneutraal pand in Zeewolde en tevreden klanten in binnen- en buitenland.
Nieuwe leiding, nieuwe koers
Met de komst van Antoine Brouwer als CEO is High-Clean een nieuwe groeifase ingegaan. Brouwer brengt jarenlange ervaring mee in e-commerce (o.a. Fonq en Blokker Holding). Zijn visie: het fundament van kwaliteit en klanttevredenheid behouden, maar tegelijkertijd investeren in merkversterking, internationale uitbreiding en digitale optimalisatie.
'High-Clean heeft een sterke reputatie en een trouwe klantengroep', aldus Brouwer. 'De nieuwe website is een eerste zichtbare stap in het verder professionaliseren van het merk. We willen laten zien dat kwaliteit, gebruiksgemak én service bij ons hand in hand gaan.'
foto: High-Clean
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- High-Clean verfrist website in lijn... 01-08-2025
- Marketingtransfers week 31, 202501-08-2025
- [onderzoek] Veel Nederlandse... 29-07-2025
- Albert Heijn en Unilever over retail... 29-07-2025
- Marketingtransfers week 30, 202525-07-2025
- Marketingtransfers week 28, 202518-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers