Mattmo bedenkt nieuwe pay off voor Honey Highway

Mattmo bedenkt nieuwe pay off voor Honey Highway
  • Bureaus
  • 31 jul 2025 @ 15:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Strategisch ontwerpbureau Mattmo heeft een nieuwe pay off ontwikkeld voor Honey Highway, het initiatief dat bermen en dijken door heel Nederland omtovert tot bloemrijke leefgebieden voor wilde bijen en andere bestuivers. De nieuwe pay off is: ‘Voor de bee van biodiversiteit’.

'De bij is een bestuiver, én een boodschapper', zegt Deborah Post van Honey Highway. 'Met deze pay off maken we die symboliek tastbaar nn memorabel. Het is een oproep om mee te doen, maar ook een knipoog die blijft hangen.'

Honey Highway werkt samen met bedrijven en overheden bloemrijke gebieden aan te leggen zonder gebruik van bestrijdingsmiddelen. Het project krijgt steeds meer aandacht als voorbeeld van praktische, positieve natuurherstelinitiatieven.

De nieuwe pay off is vanaf vandaag zichtbaar op communicatiematerialen van Honey Highway, waaronder brochures, de website Honeyhighway.nl en op sociale media.

 

beeld: Honey Highway

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken