Nieuwe merkbelofte De Hypotheekshop: ‘Tijd voor jouw plan’

- Bureaus
- 8 aug 2025 @ 08:42
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 aug 2025 @ 08:42
- Kel Koenen
De Hypotheekshop lanceert deze week een nieuwe merkpositionering, ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau TheMerge. Met de belofte ‘Tijd voor jouw plan’ wil het merk zich nadrukkelijker onderscheiden in een markt waar tijdsdruk vaak de boventoon voert.
'Klanten ervaren bij grote financiële beslissingen vaak tijdsdruk, zoals snel moeten bieden voordat een huis weg is of een korte bedenktijd', zegt Annabelle Joosten, marketingmanager bij De Hypotheekshop. 'Met deze campagne willen we laten zien dat wij juist wél de tijd nemen. Tijd om goed te luisteren, mee te denken en verder te kijken dan alleen de hypotheek.
De nieuwe positionering is gebaseerd op het usefulness model en draait om het grotere plaatje achter een financiële vraag. Michiel Meijer, commercieel directeur, benadrukt het belang van merkgedrag in de praktijk.‘Wat we in onze communicatie beloven, moeten we elke dag in al onze vestigingen waarmaken. Van Zeeland tot Groningen en van Alkmaar tot Zwolle.’
Bekijk de commercial hieronder:
Opvallend is de actieve rol van franchisenemers in het positioneringstraject. Frank Jockin, creative partner bij TheMerge: ‘Zij spreken dagelijks met klanten en weten als geen ander welke vragen en twijfels er leven. Daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt tijdens het creatieve proces.’
De landelijke campagne is deze week van start gegaan en vormt het eerste zichtbare resultaat van de nieuwe koers.
Credits
De Hypotheekshop: Annabelle Joosten, Michiel Meijer, Sophie van Hal
Bureau: TheMerge
Media: Abovo Maxlead
Geluid & Muziek: Jasper Ras, Earforce
Productie: TheMerge Content
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Decathlon lanceert nieuwe campagne met Antoine Griezmann in de...
- 'Zelfvertrouwen begint bij jezelf en dat neem je mee in elk...
- Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency of the Year
- Nederlands marketingbureau Branthlete helpt het vrouwenvoetbal...
- Lucid strikt Timothée Chalamet als merkambassadeur
Laatste Nieuws
- Adnight 2025 haalt Wieden+Kennedy en... 08-08-2025
- Nieuwe merkbelofte De Hypotheekshop:... 08-08-2025
- 'Uitrusten, en vooral afschakelen,... 08-08-2025
- Raleigh herleeft met lef en karakter07-08-2025
- Dribbelplein trapt samenwerking Hoog... 07-08-2025
- Designmerk Smeg kiest Buro Hause als... 05-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers