'Zelfvertrouwen begint bij jezelf en dat neem je mee in elk klantcontact'

'Zelfvertrouwen begint bij jezelf en dat neem je mee in elk klantcontact'
  • Bureaus
  • 4 aug 2025 @ 08:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

Britt Hogenhuis, oprichter van AndAgency Amsterdam, een creatief en strategisch bureau, gespecialiseerd in influencermarketing, PR, evenementen, social media en talentmanagement. Net terug van drie weken Zuid-Spanje reageert zij op een aantal vragen voor de rubriek ‘De zomer van…’

Wat zijn je plannen voor zomer 2025 en neem je je laptop mee?
Ik ben net terug van drie heerlijke weken in Zuid-Spanje. Mijn ouders hebben daar een huis, en sinds mijn man en ik twee jonge kinderen hebben, brengen we elke zomer daar door. Dit jaar heb ik voor het eerst mijn laptop bewust thuis gelaten. Na een intensieve periode voelde het goed om écht aanwezig te zijn en quality time door te brengen met mijn gezin.
Maar goed, als ondernemer sta je nooit helemaal ‘uit’. Elke ochtend begin ik rustig met een koffietje en neem ik mijn mail door. Vragen van klanten of ons team handel ik dan direct af. Mijn compagnon Sophie en ik hebben een fijne afspraak: voor 12:00 mogen we elkaar bellen voor urgente zaken, daarna gaat de telefoon uit en geniet ik volop van de Spaanse zon.

Wat is je geheime truc om je team in de zomer gemotiveerd te houden?
Onze campagnes lopen ook in de zomer gewoon door, dus er is genoeg te doen. Tegelijkertijd maken we het extra gezellig, omdat het zomer is. Op donderdag- en vrijdagmiddag is er ruimte om samen te borrelen in het zonnetje, vaak met een glas Cava erbij.
We werken daarnaast veel samen met festivalorganisatoren, en dat betekent: gratis kaarten. Het is mooi om te zien hoe collega’s ook buiten werktijd samen optrekken en festivals bezoeken. Het teamgevoel blijft daardoor sterk, ook als het wat rustiger is qua bezetting.

Wat is het gekste verzoek dat je ooit hebt gekregen voor een zomercampagne?
Dat was toch wel een aanvraag van een fabrikant van vochtige doekjes, in de tijd dat ik samenwerkte met StukTV. Hun idee? Een campagne gericht op jonge, hitsige mannen in de zomer, met een creatieve invulling van StukTV. Je begrijpt: we hebben die kans vriendelijk voorbij laten gaan...

Hoe ziet de perfecte zomerdag en zomeroutfit eruit? Teenslippers naar kantoor?
Ons kantoor is heerlijk koel en een verademing vergeleken met de panden waarin we eerder zaten. Zelf draag ik graag een comfortabele lange broek met een oversized shirt, natuurlijk opgefleurd met een paar sieraden voor die extra touch.
We hanteren geen kledingvoorschriften op kantoor. Ik geloof dat je het beste werk levert wanneer je je prettig voelt in wat je draagt. Zelfvertrouwen begint bij jezelf, en dat neem je mee in elk klantcontact. Dus of je nu komt in een nette outfit of op je gemak in korte broek en slippers: zolang jij je er goed in voelt en er verzorgd uit ziet, is het helemaal prima.

Welke Spotify-playlist staat op repeat?
Op vakantie met kinderen staat Spotify vaak uit en lees ik liever een boek. Dit jaar las ik Strandfeest van Suzanne Vermeer uit. Heerlijk. Maar nu ik weer werk, staat standaard de playlist DOAC (Day Of A CEO) aan in de auto. Op de terugweg? Dan mag het volume wat omhoog met tech house van DJ’s als Kolter of PAWSA.

Wat staat er op de planning voor het najaar?
Er staan weer fantastische campagnes op stapel, met zowel nieuwe klanten als Lego, Lidl en Seat, als vertrouwde namen zoals Bol, VanHaren, Puma en Amazon Prime Video. Daarnaast mag ik jureren bij een nieuwe award-uitreiking, organiseren we weer onze jaarlijkse MT-offsite én natuurlijk een gezellig teamuitje. Genoeg om naar uit te kijken!

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken