Dribbelplein trapt samenwerking Hoog Catharijne en Kumpany af

Dribbelplein trapt samenwerking Hoog Catharijne en Kumpany af
  • Bureaus
  • 7 aug 2025 @ 01:05
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Hoog Catharijne heeft experience marketingbureau Kumpany geselecteerd als vaste activatiepartner, met een sportief startschot: het Dribbelplein. Deze zomerse basketbalactivatie markeert het begin van een reeks gezamenlijke campagnes in en rond het drukbezochte winkelcentrum.

Op het plein tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne dagen jongeren elkaar uit met clinics, challenges en ‘beat the pro’-sessies, onder leiding van 3x3-international Dimeo van der Horst. Kumpany ontwikkelde het concept en verzorgt de volledige productie in samenwerking met 3x3 Unites.

‘Het gevoel bij Kumpany was direct goed’, zegt Julia Bakker, Marketing Communication Manager bij Hoog Catharijne. ‘Hun ideeën zijn verrassend en activerend, en sluiten naadloos aan op onze ambitie om bezoekers steeds opnieuw te verrassen met bijzondere belevingen.’

Ook Kumpany ziet volop potentie in de samenwerking. ‘Hoog Catharijne is een unieke plek waar dagelijks duizenden mensen samenkomen – perfect voor impactvolle activaties’, aldus Jasper Admiraal, Managing Partner bij Kumpany.

Het Dribbelplein is deze week live te beleven aan de stationsentree van Hoog Catharijne.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken