Heineken en Megawatt sluiten festivalzomer af op Lowlands

Heineken en Megawatt sluiten festivalzomer af op Lowlands
  • Bureaus
  • 12 aug 2025 @ 14:32
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na een winnende bureaupitch met vier concurrenten trok Heineken Nederland dit voorjaar Megawatt aan als nieuw 360° activatiebureau. Binnen een maand na de gunning stond de eerste gezamenlijke activatie al op Festival op de Ring, gevolgd door Concert at Sea, North Sea Jazz en Blijdorp Festival.

Centraal in de samenwerking staat een modulair activatieconcept, gebaseerd op de warme en sociale sfeer van het klassieke brouwerijcafé. ‘Met hun concept creëren we plekken waar mensen zich thuis voelen en samen genieten’, zegt Maarten van Anken, Brand Manager bij Heineken. ‘Precies waar Heineken voor staat.’

De zomer beleeft zijn apotheose op Lowlands met Café de Lage Landen, een speciaal brouwcafé waar naast Heineken Pils ook exclusieve Studio Bieren worden geschonken. Bezoekers bepalen zelf welke smaken blijven. Simon Coolen, Executive Creative Director bij Megawatt: ‘Werken voor een iconisch merk als Heineken is een droom. Lowlands wordt de kroon op deze zomer.’

Foto: Katariina Kärki

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken