Rustige ochtenden voorbij op Radio 10

- Bureaus
- 20 aug 2025 @ 07:20
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 aug 2025 @ 07:20
- Kel Koenen
Radio 10 trapt deze week een nieuwe campagne af ter introductie van de ochtendshow met Gordon & Froukje. Het verrassende duo is vanaf 1 september elke werkdag van 06.00 tot 09.00 uur te horen.
Met de komst van de twee bekende namen kiest de zender nadrukkelijk voor een mix van actualiteit, showbizznieuws en uitgesproken meningen, afgewisseld met veel humor en energie. ‘Radio met personality, lef en onverwachte wendingen,’ zo omschrijft Radio 10 de nieuwe koers.
De bijbehorende campagne, ontwikkeld in samenwerking met Joe Public en de presentatoren zelf, speelt in op het dynamische karakter van de show. Het centrale thema luidt dan ook: ‘Rustig wakker worden is voorbij!’
Bekijk de commercial hieronder:
Volgens de makers sluit de toon van de campagne naadloos aan bij de belofte van Gordon en Froukje: ‘We staan elke ochtend direct aan. Verwacht dus geen kabbelende ochtend, maar drie uur lang scherpe, vrolijke en soms pittige radio.’
Credits
Radio 10: Dennis van den Berg, Dennis Kuzee, Rein Hendriks, Julius Acda
Bureau: Joe Public
Prodmij: Joe Public Shoot
Regisseur: Arne Toonen
DOP: Thijmen Doornik
Offline editor: Brian Ent
SFX/Soundmixage: Soundcircus / Radio 10
VO: Erik de Zwart
VFX/Grading: de Grot
Foto: Remko Modderkolk
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Heineken en Megawatt sluiten festivalzomer af op Lowlands
- Haarlemse creatieve sector opent deuren tijdens HA Night
- Zwitsal introduceert zachtere look en formule
- 'Met mijn mobiel en mail bij de hand ben ik altijd in business...
- Raleigh herleeft met lef en karakter
- Nieuwe merkbelofte De Hypotheekshop: ‘Tijd voor jouw plan’
Laatste Nieuws
- 'We kijken niet meer zo snel op van... 20-08-2025
- Rustige ochtenden voorbij op Radio 1020-08-2025
- Liga en Flemming lanceren ChatDuets19-08-2025
- Koninklijk Concertgebouworkest... 19-08-2025
- Portfolio Yune13-08-2025
- Haarlemse creatieve sector opent... 12-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers