Boest trapt af met mysterieuze campagne voor Art Zoo Museum

- Content
- 14 aug 2025 @ 10:11
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 aug 2025 @ 10:11
- Tamara de Vos
In hartje Amsterdam is het nieuwe Art Zoo Museum geopend. Boest is verantwoordelijk voor de digitale marketingcampagne van het museum, dat een artistieke ode brengt aan de dierenwereld.
Het Art Zoo Museum is deze zomer geopend in een 17e-eeuws grachtenpand aan de Herengracht. Volgens het museum is het geen traditioneel museum of experience, maar ‘een wereld waar dieren heer en meester zijn’. De expositie bevat onder meer felgekleurde vogels en een T-Rex, vormgegeven door kunstenaarscollectief Darwin, Sinke & Van Tongeren.
Boest, gespecialiseerd in ticketmarketing voor cultuur en events, is als marketingpartner betrokken bij de lancering. ‘Een uniek en nieuw museum in Nederland, dat maakt het zo’n mooi en bijzonder project om aan te mogen werken’, aldus Etienne Looije, operationeel directeur bij Boest.
Teasercampagne
De digitale campagne richt zich op nieuwsgierigheid opwekken. Via kanalen als Meta, TikTok en Google wordt met teasercontent slechts een glimp van de expositie gedeeld. De volledige ervaring blijft bewust verborgen, zodat bezoekers worden uitgenodigd om het museum zelf te ontdekken. Wat het publiek moet gaan voelen of denken? Zoals het Art Zoo Museum én de kunstenaars zelf zeggen: ‘hun bek moet openvallen’.
‘We kijken ernaar uit om Art Zoo Museum samen met Boest op de kaart te zetten met campagnes die net zo nieuwsgierig maken als het museum zelf’, zegt Eva Krook, managing director bij Art Zoo Museum.
Foto: Art Zoo Museum - Ferry van Tongeren
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Begrijpelijke fraudevoorlichting met Oplichtings ABC
- Albelli kiest TikTok voor zomerse merkactivatie
- Douane opent ‘Cabinet of Customs Curiosities’ om...
- Jacht op de Grand Prix Content Marketing Awards geopend
- Lexa kiest AndAgencyAmsterdam als pr- en influencerpartner
- Boest trapt af met mysterieuze campagne voor Art Zoo Museum
Laatste Nieuws
- Boest trapt af met mysterieuze... 14-08-2025
- Lexa kiest AndAgencyAmsterdam als... 13-08-2025
- Jacht op de Grand Prix Content... 12-08-2025
- Douane opent ‘Cabinet of Customs... 11-08-2025
- Albelli kiest TikTok voor zomerse... 05-08-2025
- Begrijpelijke fraudevoorlichting met... 04-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers