Dovida kiest voor Draft Digital

- Bureaus
- 3 sep 2025 @ 16:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 3 sep 2025 @ 16:00
- Peter van Woensel Kooy
Dovida, de organisatie die ouderen ondersteunt met persoonsgerichte zorg thuis, kondigt een samenwerking aan met het Amsterdamse marketingbureau Draft Digital.
Met deze stap wil Dovida naar eigen zeggen haar nieuwe merknaam krachtig positioneren in de Nederlandse markt en duurzame groei realiseren. Draft Digital ondersteunt hierbij met strategie, creatie en performance marketing.
De samenwerking vormt een belangrijke mijlpaal voor Dovida, dat met de merkbelofte 'Mijn leven, mijn manie' staat voor het versterken van de eigen regie van klanten. 'Onze nieuwe merknaam verdient een sterke, herkenbare positie in de markt', aldus Martijn Schartel, Marketing Manager bij Dovida. 'We geloven dat Draft Digital ons kan helpen om niet alleen onze zichtbaarheid te vergroten, maar ook meer mensen te laten ontdekken dat persoonlijke zorg en begeleiding thuis mogelijk is. Zo bouwen we verder aan onze missie: mensen in staat stellen zo lang mogelijk op hun eigen manier thuis te blijven wonen.'
Ook bij Draft Digital heerst enthousiasme over de samenwerking. 'Dovida is een prachtig merk met een betekenisvolle missie', aldus Erik Hornung, eigenaar van Draft Digital. 'Wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan organisaties die écht verschil maken, en Dovida doet dat op een bijzonder menselijke en integere manier. Dat we hen mogen helpen om hun verhaal krachtiger te vertellen en hun bereik te vergroten, maakt ons trots.'
De eerste fase van de samenwerking richt zich op positionering, conversiegerichte campagnes en het opzetten van een meetbare funnel voor duurzame groei. De partijen geven aan langdurig met elkaar te willen gaan samenwerken.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Wij eisen de nacht op-campagne van start voor veiligheid vrouwen
- Happn koppelt runclubtrend aan dating
- Nieuwe campagne Het Vergeten Kind benadrukt kracht van aandacht
- Initiative grootste mediabureau van Nederland
- Asito zet schoonmaakvak in nieuw daglicht
- Logistiekcampagne TLN benadrukt innovatie en duurzaamheid
Laatste Nieuws
- Dovida kiest voor Draft Digital 03-09-2025
- Dept vergroot rol bij Lufthansa... 03-09-2025
- Ambion werft leraren met betaalde... 03-09-2025
- Adnight haalt Breaking & Entering... 03-09-2025
- Zzuper lanceert campagne voor... 02-09-2025
- Dentsu Creative ontwikkelt campagne... 02-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers