Realityprogramma Het Blok en Praxis bundelen krachten

- Content
- 23 apr 2024 @ 08:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 apr 2024 @ 08:22
- Michiel van Zaane
Realityprogramma Het Blok, waarin koppels een bouwval ombouwen tot een duurzaam appartement, is terug op televisie. Bouwmarkt Praxis is partner van de serie.
Na een afwezigheid van dertien jaar maakt Het Blok een comeback. In het programma gaan vier koppels de uitdaging aan om hun eigen bouwval om te toveren tot duurzame appartementen, met behulp van Praxis. De renovaties vinden plaats over een periode van zeven weken, en aan het einde worden de verbouwde appartementen verkocht. Het winnende koppel, met de hoogste overwaarde, wordt beloond met een geldprijs van 100.000 euro.
UM ontwikkelde in samenwerking met Talpa Network en Alfred International de contentstrategie en invulling. ‘Het partnerschap tussen Praxis en Het Blok is een perfecte match,’ zegt Head of Brand Praxis, Floor Barger. ‘We creëren synergie in het juiste umfeld, waarbij we kijkers op een organische en effectieve manier inspireren en motiveren om zelf aan de slag te gaan met het verduurzamen van hun woning. Dit partnerschap biedt ons een unieke kans om onze rol als bouwmarkt die je ook helpt bij het verduurzamen van je woning te benadrukken.’
Creative media-consultant UM, AJ Steendam voegt hieraan toe: ‘Bij UM geloven we sterk in de kracht van creatieve media en waardevolle connecties voor onze merken. Deze samenwerking tussen Praxis en Het Blok is daar een perfect voorbeeld van. Het Blok is binnen het klus-umfeld de perfecte partner om de doelstellingen van Praxis te realiseren.’
Met 35 afleveringen biedt Het Blok een uitgebreid platform om consumenten te inspireren. Parxis wil zich in die afleveringen positioneren als de behulpzame bouwmarkt met expertise op het gebied van verduurzamen. Door het verduurzamen van woningen als verhaallijn door de afleveringen van Het Blok te verweven, wil Praxis deze rol claimen. De samenwerking met het Blok biedt niet alleen exposure op televisie maar opent ook de deur naar diverse mogelijkheden om de content te gebruiken op de eigen kanalen van Praxis.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Talpa Network
- realityprogramma
- verbouwen
- koppels
- bouwval
- duurzaam
- Alfred International
- Het Blok
- UM
- geldprijs
- klussen
- Praxis
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers