Nederlandse Loterij is partner van TeamNL
- Sponsoring
- 16 mrt 2017 @ 12:24
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipSport
- 16 mrt 2017 @ 12:24
- Redactie Sponsoring
De Nederlandse Loterij heeft zich als 'Partner van de Nederlandse Sport' verbonden aan TeamNL. NOC*NSF wist ook Rabobank en Heineken als partner aan zich te binden. Samen met Fila als kledingpartner en Toyota als global automotive-sponsor van IOC, dragen zij bij aan de successen van TeamNL.
De Nederlandse Loterij is een belangrijke financier van de Nederlandse Sport. De jaarlijkse afdracht is onmisbaar bij het organiseren van de sport in Nederland, voor groot en klein, in de volle breedte tot in de top en voor iedere doelgroep.
Niels Onkenhout, CEO van de Nederlandse Loterij: 'Nederlandse Loterij gaat voor een gelukkig en gezond Nederland. Nederlandse Loterij omarmt Team NL en we activeren het binnen zowel top,- breedte,- als gehandicaptensport. Als oer-Hollands bedrijf maken wij zo de Nederlandse topsport en Team NL zichtbaar voor heel Nederland, het hele jaar door. Nederlandse Loterij sluit graag aan bij de inspiratie, de trots en het nationale gevoel dat Team NL op belangrijke sportevenementen zoals de Olympische en Paralympische Spelen teweeg kan brengen. We zeggen niet voor niets: Waar heel Nederland wint!'
Partners van de Nederlandse sport zijn ook partners van TeamNL. Het gaat om Nederlandse Loterij, Rabobank en Heineken. Samen met kledingpartner Fila en automotive-sponsor Toyota dragen zij bij aan de successen van TeamNL op EK's, WK's en de Spelen.
Deze 'Partners van de Nederlandse Sport' zijn ingegaan op een gezamenlijke propositie van NOC*NSF en meer dan 25 sportbonden. Afgelopen vrijdag bundelden al deze bonden formeel hun krachten onder de noemer TeamNL, die overigens al langer wordt gehanteerd.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
- Conclusion wordt training partner FC... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

