Dagvoorzitter Sponsorcongres: Jan Driessen
- Algemeen
- 18 aug 2016 @ 15:18
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- SponsoringSponsorcongresEvenementInteractieDialoog
- 18 aug 2016 @ 15:18
- Redactie MarketingTribune
Het Sponsorcongres komt er weer aan! Sponsoring kan de naamsbekendheid, de lading van het merk, de visie, de strategie en de core business van een bedrijf daadwerkelijk positief beïnvloeden. Op dinsdag 6 september komen in 'Explore by Lute' te Muiden in totaal zes keynote speakers hun licht schijnen over dit gegeven. In aanloop naar deze bewuste dag presenteren we deze sprekers. Te beginnen met: dagvoorzitter Jan Driessen.
Ga hier naar toe voor meer informatie. En er zijn nog tickets!
Jan Driessen heeft per 1 januari 2014 een strategisch en toch ook pragmatisch communicatie-adviesbureau opgericht: Q&A | Communicatie. De huidige, snelle en interactieve communicatiemaatschappij vraagt veel van bedrijven en hun leiders. Q&A | Communicatie gaat hen helpen om begrijpelijk, relevant en consistent te communiceren. Door de juiste vragen te stellen en samen de goede antwoorden te formuleren (questions and answers!).
Jan Driessen heeft een lange ervaring in de communicatiebranche. Vanaf april 2000 was hij bijna 14 jaar lang directeur Communicatie bij AEGON. In die functie was hij eindverantwoordelijk voor alle in- en externe communicatie, reclame en sponsoring. Hij heeft in die bewogen jaren Aegon door heftige publicitaire stormen geleid en samen met zijn afdeling Communicatie van Aegon een meer open, eerlijk en verantwoord bedrijf gemaakt. Met onderscheidende, vooroplopende reclamecampagnes en trotsmakende sponsorschappen (KNSB, Ajax, KNRB). Jan Driessen was daarnaast vanaf september 2008 tot eind 2013 voorzitter van de Bond van Adverteerders (BVA). In 2006/2007 was hij ook de campagnestrateeg van Mark Rutte. (LB)
Jan Driessen opent het Sponsorcongres. En er zijn nog tickets! Ga hier naar toe voor meer informatie.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers