René Repko tijdelijk aan het roer van Marketing bij Jumbo

René Repko tijdelijk aan het roer van Marketing bij Jumbo
  • Food-en-retail
  • 11 jul 2025 @ 14:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Jumbo Supermarkten heeft een nieuwe interim Chief Marketing Officer aangesteld: René Repko. De supermarktketen maakte dat bekend daags nadat Jorieke de Vries liet weten haar horizon te willen verbreden.

Repko -met een lange staat van dienst in de retailsector- begint komende dinsdag 15 juli 2025 in zijn nieuwe rol, bevestigt hij persoonlijk. De Vries, die marketing en retailmedia combineerde, vertrekt op 1 augustus, vertelde zij aan MarketingTribune. Repko zal zich bezighouden met het verder vormgeven van de marketingstrategie van het bedrijf, zoals ingezet door De Vries en haar voorgangers.

Ervaren marketeer
Repko werkte eerder bij reclamebureau Ogilvy, was zes jaar marketingdirecteur bij Albert Heijn, Randstad en acht jaar als CMO bij Hema waarvan verschillende interviews in MarketingTribune zijn vastgelegd. Daarnaast werkte hij als marketeer voor Sligro, Rituals en Action en bekleedde diverse adviesrollen. Hij combineert meer dan 20 jaar ervaring in leidinggevende marketingfuncties, laatstelijk vanuit The New Bazaar waar ook meer info over hem te vinden is.

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken