Kauwkost debatten bij Heldergroen over food en marcom

  • B2b
  • 11 jun 2015 @ 10:32
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingCommunicatieEvenementFood

Communicatiebureau Heldergroen en Slow Food Haarlem bundelen hun krachten en organiseren een prikkelende reeks debatten genaamd Kauwkost. De debatreeks gaan over ons dagelijks eten en dagen de deelnemers uit hun ideeën en opvattingen over voedsel, marketing en communicatie eens stevig te herkauwen. Drie debatten nemen de deelnemers mee door de keten: van boer, via afzetmarkt naar de consument. Elk debat start met een portie inspiratie van aansprekende koplopers uit de sector.

De koplopers delen hun verhaal, passie en dilemma. Dit dilemma vormt vervolgens de basis voor een scherp debat en een stevige portie kauwkost.

Het programma ziet er als volgt uit:

Bio boeren - Must of mythe
30 juni 19.30 – 21.30
Sprekers: adviseur Frank Verhoeven van Boerenverstand en biologische boer Krispijn van den Dries van BioRomeo.

De afzetmarkt - Out of the box
8 september 19.00 – 21.30
Sprekers: ondernemer Jack Stroeken van Beebox, producent David Klingen van GheeEasy en ondernemer Willem Treep van Willem & Drees.

De consument - Media, vriend of vijand
10 november 19.00 – 21.30
Sprekers: Charlotte Linnebank van Questionmark en Dick Veerman van Foodlog.

Alle debatten vinden plaats bij Heldergroen in Haarlem. Als marketeer, ondernemer of foodprofessional kun je je aanmelden voor een of meerdere sessies door een mail te sturen naar kauwkost@heldergroen.nl. Zo meldt het persbericht. 

Slow Food
Slow Food is een wereldwijde beweging die bestaat uit mensen die geloven in good, clean and fair food for everybody worldwide. Slow Food verzamelt en deelt verhalen, kennis en ervaring van boeren, vissers, jagers en chefs. Mensen die bijdragen aan een eerlijk, duurzaam en toegankelijk voedselsysteem. De beweging telt ruim 100.000 leden in 150 landen en is uitgegroeid tot een wereldwijd netwerk.

Heldergroen
Heldergroen werkt voor merken met idealen met een team van twaalf betrokken creatieven. Als bureau biedt Heldergroen drie verschillende diensten aan: communicatiestrategie (wat maakt mij relevant voor de klant?), identity (wat is het verhaal en de visuele stijl van mijn merk?) en activatie (met welke campagnes zet ik mijn doelgroepen aan tot actie?). Op dit moment realiseert Heldergroen onder andere de idealen voor Triodos Bank, VSBfonds, Kuyichi en Solidaridad.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken