Kauwkost debatten bij Heldergroen over food en marcom
- B2b
- 11 jun 2015 @ 10:32
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingCommunicatieEvenementFood
- 11 jun 2015 @ 10:32
- Redactie B2B
Communicatiebureau Heldergroen en Slow Food Haarlem bundelen hun krachten en organiseren een prikkelende reeks debatten genaamd Kauwkost. De debatreeks gaan over ons dagelijks eten en dagen de deelnemers uit hun ideeën en opvattingen over voedsel, marketing en communicatie eens stevig te herkauwen. Drie debatten nemen de deelnemers mee door de keten: van boer, via afzetmarkt naar de consument. Elk debat start met een portie inspiratie van aansprekende koplopers uit de sector.
De koplopers delen hun verhaal, passie en dilemma. Dit dilemma vormt vervolgens de basis voor een scherp debat en een stevige portie kauwkost.
Het programma ziet er als volgt uit:
Bio boeren - Must of mythe
30 juni 19.30 – 21.30
Sprekers: adviseur Frank Verhoeven van Boerenverstand en biologische boer Krispijn van den Dries van BioRomeo.
De afzetmarkt - Out of the box
8 september 19.00 – 21.30
Sprekers: ondernemer Jack Stroeken van Beebox, producent David Klingen van GheeEasy en ondernemer Willem Treep van Willem & Drees.
De consument - Media, vriend of vijand
10 november 19.00 – 21.30
Sprekers: Charlotte Linnebank van Questionmark en Dick Veerman van Foodlog.
Alle debatten vinden plaats bij Heldergroen in Haarlem. Als marketeer, ondernemer of foodprofessional kun je je aanmelden voor een of meerdere sessies door een mail te sturen naar kauwkost@heldergroen.nl. Zo meldt het persbericht.
Slow Food
Slow Food is een wereldwijde beweging die bestaat uit mensen die geloven in good, clean and fair food for everybody worldwide. Slow Food verzamelt en deelt verhalen, kennis en ervaring van boeren, vissers, jagers en chefs. Mensen die bijdragen aan een eerlijk, duurzaam en toegankelijk voedselsysteem. De beweging telt ruim 100.000 leden in 150 landen en is uitgegroeid tot een wereldwijd netwerk.
Heldergroen
Heldergroen werkt voor merken met idealen met een team van twaalf betrokken creatieven. Als bureau biedt Heldergroen drie verschillende diensten aan: communicatiestrategie (wat maakt mij relevant voor de klant?), identity (wat is het verhaal en de visuele stijl van mijn merk?) en activatie (met welke campagnes zet ik mijn doelgroepen aan tot actie?). Op dit moment realiseert Heldergroen onder andere de idealen voor Triodos Bank, VSBfonds, Kuyichi en Solidaridad.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- afzetmarkt
- bio boeren
- Haarlem
- deelnemers
- consument
- koplopers
- Heldergroen
- Kauwkost debatten
- Slow Food
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- De marketingtransfers van week 17, 2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management