Kauwkost debatten bij Heldergroen over food en marcom
- B2b
- 11 jun 2015 @ 10:32
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - MarketingCommunicatieEvenementFood
- 11 jun 2015 @ 10:32
- Redactie B2B
Communicatiebureau Heldergroen en Slow Food Haarlem bundelen hun krachten en organiseren een prikkelende reeks debatten genaamd Kauwkost. De debatreeks gaan over ons dagelijks eten en dagen de deelnemers uit hun ideeën en opvattingen over voedsel, marketing en communicatie eens stevig te herkauwen. Drie debatten nemen de deelnemers mee door de keten: van boer, via afzetmarkt naar de consument. Elk debat start met een portie inspiratie van aansprekende koplopers uit de sector.
De koplopers delen hun verhaal, passie en dilemma. Dit dilemma vormt vervolgens de basis voor een scherp debat en een stevige portie kauwkost.
Het programma ziet er als volgt uit:
Bio boeren - Must of mythe
30 juni 19.30 – 21.30
Sprekers: adviseur Frank Verhoeven van Boerenverstand en biologische boer Krispijn van den Dries van BioRomeo.
De afzetmarkt - Out of the box
8 september 19.00 – 21.30
Sprekers: ondernemer Jack Stroeken van Beebox, producent David Klingen van GheeEasy en ondernemer Willem Treep van Willem & Drees.
De consument - Media, vriend of vijand
10 november 19.00 – 21.30
Sprekers: Charlotte Linnebank van Questionmark en Dick Veerman van Foodlog.
Alle debatten vinden plaats bij Heldergroen in Haarlem. Als marketeer, ondernemer of foodprofessional kun je je aanmelden voor een of meerdere sessies door een mail te sturen naar kauwkost@heldergroen.nl. Zo meldt het persbericht.
Slow Food
Slow Food is een wereldwijde beweging die bestaat uit mensen die geloven in good, clean and fair food for everybody worldwide. Slow Food verzamelt en deelt verhalen, kennis en ervaring van boeren, vissers, jagers en chefs. Mensen die bijdragen aan een eerlijk, duurzaam en toegankelijk voedselsysteem. De beweging telt ruim 100.000 leden in 150 landen en is uitgegroeid tot een wereldwijd netwerk.
Heldergroen
Heldergroen werkt voor merken met idealen met een team van twaalf betrokken creatieven. Als bureau biedt Heldergroen drie verschillende diensten aan: communicatiestrategie (wat maakt mij relevant voor de klant?), identity (wat is het verhaal en de visuele stijl van mijn merk?) en activatie (met welke campagnes zet ik mijn doelgroepen aan tot actie?). Op dit moment realiseert Heldergroen onder andere de idealen voor Triodos Bank, VSBfonds, Kuyichi en Solidaridad.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- consument
- Kauwkost debatten
- koplopers
- Heldergroen
- Slow Food
- Haarlem
- bio boeren
- afzetmarkt
- deelnemers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing