Franka Morssink nieuwe financieel directeur Jaarbeurs

  • B2b
  • 11 okt 2016 @ 11:00
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaZakelijk

Franka Morssink (40) treedt per 1 december 2016 aan als financieel directeur van Jaarbeurs. Morssink wordt de opvolger van Ton Otten. Otten wordt verantwoordelijk voor de buitenland activiteiten van Jaarbeurs. Hij zal zich de komende jaren daarop volledig focussen. Jaarbeurs behaalt 25 procent van de omzet in Azië en Azië Pacific en is daar succesvol met het organiseren van beurzen en evenementen.

Morssink werkt als senior investment manager bij Navitas Capital. Franka begon haar carrière bij McKinsey en vervolgde die later bij Baker Tilly Berk Corporate Finance. Ze heeft zowel een financiële, een bedrijfskundige als een juridische achtergrond.

Mooie stap
Morssink noemt haar overstap naar Jaarbeurs een prachtige stap: 'Jaarbeurs heeft een uitdagende koers voor de komende jaren, daar wil ik graag met mijn kennis en ervaring een bijdrage aan leveren.’

De in maart aangetreden algemeen directeur Albert Arp (47) kijkt uit naar de intensieve samenwerking met de nieuwe financiële topvrouw: 'Franka heeft een fantastische en brede ervaring op het allerhoogste niveau, Jaarbeurs zet hoog in op de noodzakelijke vernieuwing en verbetering, wij zullen hier al snel baat bij hebben.’

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken