Ogilvy wint Center Parcs pitch

  • Bureaus
  • 31 jan 2014 @ 17:54
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Ogilvy heeft de Europese pitch van Center Parcs gewonnen. Dat heeft MarketingTribune uit betrouwbare bron vernomen. Ogilvy Amsterdam is in deze pitch samen opgetrokken met Ogilvy Parijs. Bij Ogilvy kon nog geen commentaar worden gegeven.

Andere partijen die meedongen naar het Center Parcs account waren Havas, Duval Guillaume en BBDO.

Duval Guillaume is nu 7 jaar ons bureau voor Nederland, België en Duitsland en Wonderful Brands is dat al 8 jaar in Frankrijk. - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/europese-pitch-center-parcs#sthash.GI0jAeSa.dpuf

Duval Guillaume was 7 jaar lang het bureau van Center Parcs voor Nederland, België en Duitsland, Wonderful Brands 8 jaar lang in Frankrijk.

Center Parcs vond dat te complex. Het bedrijf wil één bureau voor de vier landen die alle communicatie doet, inclusief online.

In elk van de vier genoemende landen heeft Center Parcs een ander mediabureau. Ook dat wil Center Parcs centraliseren.

www.centerparcs.nl
www.ogilvy.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken